is er een verkochtquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:04 schreef RvLaak het volgende:
Zoek in 197.201 koopwoningen
Beweegt niet heel veel meer..
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef henkway het volgende:
[..]
is er een verkocht
Zoek in 197.200 koopwoningen
Gooi je dat huis gewoon in de verhuur, toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef Fastmatti het volgende:
Punt is dat het huis dan wel vier jaar te koop moet staan wil je de 50k 'verlies' compenseren. De probleemgevallen zijn de mensen die de dubbele lasten uberhaupt niet langer dan een jaar kunnen opbrengen.
De huur is belast en de huurders krijg je er nooit meer uit, maar wel ieder maand opdraven voorde nodige reparaties te doen, lekkage hier en lekkage daarquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Gooi je dat huis gewoon in de verhuur, toch?
Pfffff.... als het zo erg is dan is het huis uberhaupt rijp voor de sloophamerquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef henkway het volgende:
[..]
De huur is belast en de huurders krijg je er nooit meer uit, maar wel ieder maand opdraven voorde nodige reparaties te doen, lekkage hier en lekkage daar
'Gewoon' in de verhuurquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Gooi je dat huis gewoon in de verhuur, toch?
Die huurders schop je er gewoon na verloop van tijd toch weer uit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
'Gewoon' in de verhuurHeel geschikt voor particulieren inderdaad
Heb daar al iets teveel ellende mee gezien om dit aan te raden aan anderen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die huurders schop je er gewoon na verloop van tijd toch weer uit?
Ik zie het probleem niet? Gewoon een goede reden verzinnen om ze er uit te schoppen, desnoods zoek je mazen in de wet om het contract te verbreken of daag je ze voor een malle reden voor het gerecht zodat ze uit vrijwillige moed wel weg gaan.quote:
En toen kwam je iemand tegen die z'n rug recht hield. En dan ben je nog verder van huis. (whehe.. Hij zei 'huis') Een bouwbedrijf kan het zich financieel gezien uiteraard wat eerder veroorloven iemand bot gezegd kapot te procederen. Voor een particulier ligt dat toch wat anders.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet? Gewoon een goede reden verzinnen om ze er uit te schoppen, desnoods zoek je mazen in de wet om het contract te verbreken of daag je ze voor een malle reden voor het gerecht zodat ze uit vrijwillige moed wel weg gaan.
(ja ik kom uit een familie met een bouw bedrijf waar ik wel eens wat verhalen hoor)
Kwestie van een huurcontract voor een bepaalde tijd met ontbindende voorwaarden. Lijkt me.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:43 schreef Metatron het volgende:
[..]
En toen kwam je iemand tegen die z'n rug recht hield. En dan ben je nog verder van huis. (whehe.. Hij zei 'huis') Een bouwbedrijf kan het zich financieel gezien uiteraard wat eerder veroorloven iemand bot gezegd kapot te procederen. Voor een particulier ligt dat toch wat anders.
Pffff..... dat kun je toch niet menenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet? Gewoon een goede reden verzinnen om ze er uit te schoppen, desnoods zoek je mazen in de wet om het contract te verbreken of daag je ze voor een malle reden voor het gerecht zodat ze uit vrijwillige moed wel weg gaan.
(ja ik kom uit een familie met een bouw bedrijf waar ik wel eens wat verhalen hoor)
Mijn ouders hadden een paar jaar geleden een akkefietje met de verhuurder, die wilde i.v.m. renovatie een parkeerplaats realiseren op de plek waar nu een deel van de achtertuin van mijn ouders ligt. Dus toen kwam er een mannetje langs met een contract waarin stond dat ze vrijwillig afstand deden van hun achtertuin. "Even teken a.u.b. want anders gaan we uw huis niet renoveren", Mijn ouders wonen daar al 30 jaar en beleven veel plezier aan hun tuin, dus die waren het hier niet mee eens. Dus die hebben geweigerd, krijg je een paar maanden later bericht dat de huur word opgezegd en dat je met behulp van politie en justitie je huis word uitgezetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:43 schreef Metatron het volgende:
[..]
En toen kwam je iemand tegen die z'n rug recht hield. En dan ben je nog verder van huis.
Als huurders die niet willen vertrekken het ergste is....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |