Ja die krengen werken ook niet, heb een hoop stijlen aangemaakt, wil ik 1 woord bold maken, wordt heel de tekst boldquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef DragonFire het volgende:
Zucht... Gebruik dan ook de stijlen.
hoeveel aanslagen per minuut?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:30 schreef Bonger1911 het volgende:
Nooit problemen mee gehad. Maar ik heb dan ook een ECDL diploma![]()
Heeft toch niks met ECDL te makenquote:
Dan typ je toch in Word en sla je op als HTML bestand en dan geef je dat bestand aan LaTeX en dan denkt LaTeX zo van "?????" en dan Profit!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:18 schreef Ascendancy het volgende:
openoffice.org
Doe je inspringen niet gewoon met tab?
Latex is trouwens best kut. Alles in HTML typen wordt je echt zat.
Nee, een tab doet alleen de huidige regel en de volgende regel zit dan wel weer tegen de linker kantlijn geplakt. Ik wil dan altijd een blok met meerdere zinnen ingesprongen hebben. En dat moet met hanging indent of hoe dat ook heten mag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:18 schreef Ascendancy het volgende:
openoffice.org
Doe je inspringen niet gewoon met tab?
Latex is trouwens best kut. Alles in HTML typen wordt je echt zat.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:19 schreef Biancavia het volgende:
Absoluut terechte klacht!
Programma's die denken het beter te weten dan de gebruiker.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef geelkuikentje het volgende:
Vind dat ook heel irritant, dus zeer terechte klacht. Probeer in powerpoint de regelafstand eens standaard in te stellen. Dat gaat dus niet. Als je tekst tikt en op enter drukt krijg je altijd 1,5 regel afstand terwijl ik dat helemaal niet wel.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef sinadO het volgende:
Oh jezus ja, terechtste klacht ooit. Terechtste zeg ik je!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:29 schreef S.Seagal het volgende:
Terechte klacht. Ook irritant als word in een keer dingen gaat opsommen voor je terwijl je dit totaal niet wilt. Ben je uren bezig met enteren en backspace
quote:
Eensquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef Pyjama het volgende:
Word.
Terechte klacht dus, ik loop er ook altijd mee te worstelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |