Henk Westbroek en Skikquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had vanmorgen een nummer op cd met: Nee nee ik heb geen zin.
Ben alleen even de zanger vergeten
OMFG! Die gast heeft echt "lag"quote:
blijkbaarquote:
helaas is dat nooit meer te verhelpenquote:
quote:
dudequote:
Drugs is bad, mkay?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas is dat nooit meer te verhelpen
thats sickquote:
Hoezo, mijn plaatje staat er toch niet?quote:
Nederlandse taal faalquote:
ik moet toch wat te klagen hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo, mijn plaatje staat er toch niet?
Mja, sommige zijn erg pro erinquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Drugs is bad, mkay?
Maar dit moet wel ingestudeerd zijn man, die gasten zijn van hetzelfde team
quote:
jaquote:
dies wel geniaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mja, sommige zijn erg pro erin
[ afbeelding ]
What the neuk zeg!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij had gewoon zin om te zwemmen in die hittequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WHOAAT ?quote:
maar..hij doet die andere na hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
What the neuk zeg!
Deze gasten moeten ze gewoon direct rood geven man
hahahaha, mag dat eigenlijk wel?quote:
waarom niet? als de bal tegen de paal komt gaat het spel toch ook verder..quote:
ik weet niet veel van voetbal, maar de vlag is een dood element (net zoals de scheidsquote:
Waarom wel? Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom niet? als de bal tegen de paal komt gaat het spel toch ook verder..
Echt, wie heeft er zin om dit op te zoeken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weet niet veel van voetbal, maar de vlag is een dood element (net zoals de scheids) en je mag via die elementen spelen
Thx, maar is het ook een leuk nr? hahahahquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, ik zal hem vanavond even opzoeken
Uhm, ik zie geen mail van jou?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
DAMN, denk je alles gehad te hebben vandaag... komt Smokez ook nog online!![]()
Nou heb ik natuurlijk nog veeeeeeeeul minder zin jah!
p.s lees je spam mail ff
RAAR, ik doe altijd gewoon reply to all hahahaquote:
ja, wel nederlands maar jahquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx, maar is het ook een leuk nr? hahahah
Kan het niet checken als ik geen mail heb hequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
RAAR, ik doe altijd gewoon reply to all hahaha
Zit jij nog wel in die spam lijst dan?
Ik ookquote:
ik ookquote:
met een king size dildo in zijn achterwerkquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij zult branden in de hel
VANDAAG NOG
Ej ik blijf jullie prive demotivator hequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, wel nederlands maar jah
JEUJ ik ben demotivator hier haha
collega: Morgen koninginedag, lekker vrij.
Ik: Nee, over 2 dagen.
Collega: KUT![]()
eens isquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:45 schreef Friday12 het volgende:
de rest die vrij is zullen nu nog meer gaan lijden dan WL
Ik heb soms wel goede ideeënquote:
quote:
quote:
Trio doen?quote:
nee eind 2012 pas hehquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij zult branden in de hel
VANDAAG NOG
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
met een king size dildo in zijn achterwerk![]()
Inderdaad, moet nog 5 pc's plaatsen vandaagquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej ik blijf jullie prive demotivator he![]()
Maar denken dat dat morgen is... zo snel gaat deze klote dag niet
Ze hebben vier orenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
je zou zo maar gaan trouwen
oh noesquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
dat oopk nog es een keerquote:
Ik 1tje denk, de rest wacht maar tot vrijdagquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Inderdaad, moet nog 5 pc's plaatsen vandaag
Volgens mij zijn ze ziek want ze zien een beetje groenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwen doe ik toch niet, maar als ik het zou doen... dan zkr niet zo!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
check de onderkant van de motorkap maar, paintbrushquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Trouwen doe ik toch niet, maar als ik het zou doen... dan zkr niet zo!![]()
Zit ik via google ff te zoeken op "trouwen", zie je dit:
[ afbeelding ]
Ik ken die mensen niet, maar die auto wel!!!! Blijft een coole bak!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Trouwen doe ik toch niet, maar als ik het zou doen... dan zkr niet zo!![]()
Zit ik via google ff te zoeken op "trouwen", zie je dit:
[ afbeelding ]
Ik ken die mensen niet, maar die auto wel!!!! Blijft een coole bak!
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
check de onderkant van de motorkap maar, paintbrush
Dude als je dan toch voor Italiaanse auto's gaat...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
en hier wil ik in trouwen
[ afbeelding ]
wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude als je dan toch voor Italiaanse auto's gaat...
Ej, die heb ik nog gezien op de autorai en moet daar nog wel wat foto's van gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
en hier wil ik in trouwen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude als je dan toch voor Italiaanse auto's gaat...
Lamborghiniquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat?
ferrari?
nee bedankt, die zitten niet fijn
Ik leen de jouwe welquote:
quote:
Dat is zoooo lelijkquote:
Niet verkeerd manquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kon even niet zo snel een betere vinden
Die Subaru wilt mn vent al jaren hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet verkeerd man
Ik zou voor deze gaan denk ik:
[ afbeelding ]
![]()
OF:
[ afbeelding ]
Oh en trouwens: zo heb ik die mustang nog nooit gezien, moest ff kijken of het wel een GT500 wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet verkeerd man
Ik zou voor deze gaan denk ik:
[ afbeelding ]
![]()
OF:
[ afbeelding ]
Ik vind die bak toch zoooooooooo mooi he, vooral het geluid van dat dingquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die Subaru wilt mn vent al jaren hebben
Iedere keer als ie er eentje ziet.. Hey LL, die wil ik graag...
oftewel: koop je er eentje voor me?
man van mijn stage rijd in dat dingquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die Subaru wilt mn vent al jaren hebben
Iedere keer als ie er eentje ziet.. Hey LL, die wil ik graag...
oftewel: koop je er eentje voor me?
uiteraard, hij heeft mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind die bak toch zoooooooooo mooi he, vooral het geluid van dat ding![]()
Hij heeft iig smaak!
"quote:
Diequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"" omdat? Geef alleen aan dat hij smaak heeft, omdat ik die bak ook mooi vind?
Staat bij mij om de hoek een impreza met iets van 600 pk ofzo, wat een geluid!
waar is bij mij?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"" omdat? Geef alleen aan dat hij smaak heeft, omdat ik die bak ook mooi vind?
Staat bij mij om de hoek een impreza met iets van 600 pk ofzo, wat een geluid!
Aha op die fietsquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Diewas omdat ik mezelf niet meteen geweldig vindt en de opmerking: uiteraard hij heeft mij, op die goede smaak sloeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
In mijn woonplaatsquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aha op die fietsik vind em juist bijna altijd gebruikt worden wanneer er sarcasme gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ik heb gewoon een hekel aan dat ding, maar ik zal er verder niet op ingaan voordat ik hier weer eens ruzie krijgquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind em juist bijna altijd gebruikt worden wanneer er sarcasme gebeurd
ja dat is ook netzoals mijn woonplaats daar staat er 1 200 meter verderquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
In mijn woonplaats
Niet ver van Amsterdam vandaan zullen we maar zeggen
En wat wil je daar mee zeggen? Ik ga hier gewoon niet aangeven waar ik woonquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja dat is ook netzoals mijn woonplaats daar staat er 1 200 meter verder
CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!quote:
beetje te laat nu hequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan dat ding, maar ik zal er verder niet op ingaan voordat ik hier weer eens ruzie krijg
welke richting opquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En wat wil je daar mee zeggen? Ik ga hier gewoon niet aangeven waar ik woon
Meer richting Zaandam/Hoornquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welke richting op![]()
meer naar het noorden? of mischien het westen?
of ken je dat niet
Mits juist gebruiktquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beetje te laat nu he![]()
die emo is heilig [ afbeelding ]
not yetquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!
Hoest nou, al een datum voor je?
Beetje jammer, maar gaat goedkomenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zelfde![]()
dan ben je een van mijn mede streekbewoners
Echt niet... k zat alleen vorige maand in engeland, volgende maand in Parijs, van de zomer weekendjes naar Decibel Outdoor, Ground Zero, Zwarte Cross, en dan naturlijk ook nog even door naar Zuid Europa als we toch bezig zijn..quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb soms wel goede ideeën![]()
![]()
Lekker lang WEEEEEEEEEEKEND!
Smokez niet zeuren, jij heb altijd lange vakantie's enzo hahaha
Dat bedoel ik dus!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt niet... k zat alleen vorige maand in engeland, volgende maand in Parijs, van de zomer weekendjes naar Decibel Outdoor, Ground Zero, Zwarte Cross, en dan naturlijk ook nog even door naar Zuid Europa als we toch bezig zijn..
Volgens mij kom ik dit jaar wel een beetje geld tekort
Oja, en over een paar weken heb ik ws ook nog een eigen woning
Tuurlijk, gezelligquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus!
Dus we krijgen een partij voor de Ex-kut bank spam gasten?
Drank + nl groente + southpark?quote:
Jeweetschquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Drank + nl groente + southpark?![]()
Het is al weer te lang geleden man!
mja te druk,quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beetje jammer, maar gaat goedkomen![]()
Nog een beetje druk daar?
zondag een stukje gezien met die kwelgeestquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
Balls of Steel is trouwens ook echt magnifiek.. Moet je eens checken op RTL5 op zondag 22:30
Ikweetzallezzz!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
Balls of Steel is trouwens ook echt magnifiek.. Moet je eens checken op RTL5 op zondag 22:30
nee, Youtube!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
Soggy biscuits ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef tripack het volgende:
hoor ik toch net dat er een swaffelspel bestaat![]()
ik moest even opzoeken wat dat wasquote:
hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moest even opzoeken wat dat was
DAT wil ik echt nooit spelen
hahaha, kan dat wel een beetje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja te druk,
kan zelfs niet normaal op msn hahaha
maar jah, is echt niet te geloven.
we zitten officieel vandaag met 5 man MAAR
1 is administratieve kant kent geen technische dingen (hebben we dus niks aan)
1 moet bij ee nleverancier zitten ivm wachtwoorden en dergelijke (hebben we dus ook niks aan)
1 wordt er nog ingeleerd (hebben we dus ook niks aan)
1 is vooral telefonie (hebben we ook niks aan)
en dan ben ik nummer 5
maar die van telefonie helpt wel mee waar kandie helpt dadelijk ook mee met het plaatsen
Soggy biscuit (also known as Shellbiscuit) is a male masturbation game in which the participants stand around a biscuit masturbating until ejaculating onto it; the last person to do so must eat the biscuit.[1] The game is also known in Australia as soggy Sao after the SAO brand of biscuits popular there.[2] The term "soggy biscuit" is thought to have originated in Australia sometime in the 1960s.[1]quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha
als ik het hier opzoek, is wikipedia geblocked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
altijd fijn he zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha, kan dat wel een beetje.
1 kut collega (verdere uitleg niet nodig)
1 Rare collega, zit hier om dingen te noteren ofzo... eigenlijk geen idee wat hij doet. Langslopen bij mensen doet hij niet, alleen af en toe de telefoon opnemen en kut calls aanmaken waar niemand wat van snapt...
en ik ben persoon 3
Ach, kan niet alles hebben.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja, mensen vonden helpdeskverhalen toch leuk?
Hier staan er zooi van mij tussen, mijn naam daar is "Beschlamer" en "Droxz"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is wel een epic failquote:Collega :
Een vent belt op dat bij het inloggen het domein niet gevonden wordt. Ik laat hem kijken of de netwerklampjes werken.
Die doen het niet. Ik laat hem de kabel controlleren. Wat blijkt nu?
Die gast had eerst met zijn laptop gewerkt en wilde nu met zijn pc
werken. Toen ik hem de kabel had laten volgen, heeft ie de netwerkkabel van zijn laptop met de pc verbonden!!!!!!!
OMFG!!!!!!
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
weet niet mischien niets dit jaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie PM
Wat ga jij doen dan met koninginnendag? hahaha
Hier staan er zooi van mij tussen, mijn naam daar is "Beschlamer" en "Droxz"hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier staan er zooi van mij tussen, mijn naam daar is "Beschlamer" en "Droxz"Whehehe thuis eens rustig lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Zitten genoeg Epic Fails tussen volgens mij,quote:
dat is soms erg moeilijk want je wil die mensen gewoon wat kennis in hun hoofd stampenquote:Hahaha en maar proberen om niet kwaad te worden...
maar maar maarquote:Ik : goeiemorgen ict .....
Klant : ja ik kan niet inloggen
Ik : waarop kunt u niet inloggen
Klant : XP (ik begin een call te loggen)
Ik : krijgt u een foutmelding ?
Klant : ja password revoked....
Ik : Is dat niet voor mainframe ?
Klant : Ja voor mainframe (ik probeer een call te loggen)
Ik : Ok, om wat voor applicatie op mainframe gaat het hier?
Klant (na overleg met collega) : Windows NT
Ik : dus u werkt op Windows NT ? (weer opnieuw een call loggen)
Klant : ja
Ik : okkkkkkkk....................
Ik : om welke applicatie van mainframe gaat het ?
Klant : uhmmm... (overlegt met collega)
Collega : Ja goeiemorgen, mijn collega heeft password revoked op IMS (Mainframe).
Ik (blij) : OK BEDANKT !
Collega : hier komt mijn collega weer
Ik : wat is uw Z key?
Klant : die heb ik niet.
Ik : Een M key dan ?
Klant : nee
Ik : okkkkk...
*STILTE*
*MEER STILTE*
Ik : Mevrouw ? Bent u daar nog ?
Klant : ja hoor...
Ik : wat gebruikt u om in te loggen op mainframe?
Klant :mijn gebruikersnaam....
Ik : WAT IS DIE GEBRUIKERSNAAM DAN ?
Klant : ow.. Mijn Y-key
Ik (klaar om een moord te plegen) : okkkkkkkkkkkkkkk....
Ik : dan heb ik een call nr voor u : 6666666
Ik : ze gaan contact met u opnemen, tot ziens...
Klant : maar maar maar
*klik*
quote:
Dies toevallig van mijquote:
dat is gewoon ZIEK!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)der_Eem__.html?p=4,1
WTF
ja met een koevoet gewoon. kan je zeggen dat je onder invloed bent van drugs, maar dat is het zwakste excuus wat je kan verzinnen. het zit gewoon zowieso in je , als je zoiets doetquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is gewoon ZIEK!
kom op het is de vrouw van je kids... die sla je sowieso niet
het was al een stumper, maar hij maakt het er niet beter op
precies beetje gek in zijn hoofdquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja met een koevoet gewoon. kan je zeggen dat je onder invloed bent van drugs, maar dat is het zwakste excuus wat je kan verzinnen. het zit gewoon zowieso in je , als je zoiets doet
Met een koevoet nogwel, te triest voor woorden gewoon!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is gewoon ZIEK!
kom op het is de vrouw van je kids... die sla je sowieso niet
het was al een stumper, maar hij maakt het er niet beter op
Nee die schop jequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met een koevoet nogwel, te triest voor woorden gewoon!
Vrouwen sla je niet!
Idd, moet nog lunchen, en ik wacht maar.... hoef ik tenminste niet zo lang meer als ik terug komquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee die schop je
Oh![]()
anyway: de tijd gaat langzaam
de lunch heb ik al gehadquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, moet nog lunchen, en ik wacht maar.... hoef ik tenminste niet zo lang meer als ik terug kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
ben jij thuis dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
zo ook nog ff buurten voordat ik boodschappen ga doen...
nope, nog niet... ga over een kwartier weg op mn werk..quote:
het is al even middag mads... zit je weer te slapen?quote:
boefjequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope, nog niet... ga over een kwartier weg op mn werk..
ik ontken allesquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is al even middag mads... zit je weer te slapen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ontken alles
hoest met de kleine MD?
whehehe ze eet haar vader opquote:
ow das pas kjoetquote:
Ja dat was echt wel grappig! Ze had honger en mn vinger was in de buurt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:06 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ze eet haar vader op![]()
![]()
wel een lieverd
Bij ons precies andersom... badje vond ze echt niet tof, maar tummytub helemaal geweldig... ze begint zelfs al te spetteren...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ow das pas kjoet!
ik vond zo´n tobbe echt onhandig
heb meteen een gewoon badje gekocht
Nee nog niet, maar ziet er uit als HL2 uh... je weet wel welke hahaha.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
hey droxz heb je dat bf heroes al gedaan ? gistren de beta gedownload, is wel even leuk. ga hem niet kopen dat wel haha
[ afbeelding ]
maf hequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij ons precies andersom... badje vond ze echt niet tof, maar tummytub helemaal geweldig... ze begint zelfs al te spetteren...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij ons precies andersom... badje vond ze echt niet tof, maar tummytub helemaal geweldig... ze begint zelfs al te spetteren...
ja net mensen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maf he
die van ons huilde juist in de tub
kindjes...zo verschillend
ik werd laatst bijna het badje ingetrokken, met de melding: Mamma ook zwemmenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]jij mij nat maken ik jouw natspetteren
smakelijkquote:
je bent goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
5 plekken binnen uur aangesloten
Doei en will doquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja net mensen...
maar ik gaat ervandoor... wees trouwens niet bang om de uitdaging van mn onderschrift aan te gaan
tja, record staat op 6 min per werkplekquote:
als je overal zo snel mee bent...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, record staat op 6 min per werkplek
Ik ookquote:
tjah, werken moet gewoon snel gebeuren gaat de dag snel omquote:
dat zijn leuke momenten tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik werd laatst bijna het badje ingetrokken, met de melding: Mamma ook zwemmen
ook niet altijd...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, werken moet gewoon snel gebeuren gaat de dag snel om
Zeker.. moet enorm met het ventje lachenquote:
handig zo´n kind...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude je moet um niet als vaatdoekje gebruiken
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeker.. moet enorm met het ventje lachen
mams had samen met de kleine gedouched, kleine zat nog in het water te spelen..
kwartier daarna wilde pa toch wel eens douchen dus vraagt: mag pappa nou douchen?
NeeIk ben nog even bezig, ben nog even douchen
mn vent:
ik nog 1.5 uur.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook niet altijd...
ben vandaag snel geweest, maar heb nu dus niets meer te doen
laatste uur dus vervelen
Hij vraagt vaker om de autosleutels..quote:
haha is hetzelfde als met mijn nichtjes die waren ook zo maar dat waren er 2quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij vraagt vaker om de autosleutels..
als je dan vraagt wattie ermee moet zegt ie:
Ik ga werkenmet de alfa
ze zijn zo bijdehand
opa komt thuis.. "Opa, ben je weggeweest met de Renault vrachtwagen?"
en dan zeggen we: opa heeft een Scania..
wordt ie boos
NEEOpa renauT (die t is duidelijk hoorbaar hahaha) Opa niet Skanja
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeker.. moet enorm met het ventje lachen
mams had samen met de kleine gedouched, kleine zat nog in het water te spelen..
kwartier daarna wilde pa toch wel eens douchen dus vraagt: mag pappa nou douchen?
NeeIk ben nog even bezig, ben nog even douchen
mn vent:
Hij start de laptop op, zoekt de map met spelletjes, selecteert en start zijn spel om vervolgens 4 menu´s door te lopen voordat hij kan spelen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
haha is hetzelfde als met mijn nichtjes die waren ook zo maar dat waren er 2![]()
toen ging er drinken over men laptop heen
daar is ook gewoon niets op in te brengenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij start de laptop op, zoekt de map met spelletjes, selecteert en start zijn spel om vervolgens 4 menu´s door te lopen voordat hij kan spelen...
DAT kan ie wel, maar als ik vraag om op het potje te plassen...
wellusquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef tripack het volgende:
[..]
maar mamma dat is toch helemaal niet leuk
heb je het nou over je zoontje of de parenclub ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wellus
we doen altijd high five en feestje bouwen als ie wel op het potje geweest is..
bier en tieten enzo
kinderen en technologie worden een steeds betere combo alleen dat bejaarden met technologie dat is nog een dramaquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij start de laptop op, zoekt de map met spelletjes, selecteert en start zijn spel om vervolgens 4 menu´s door te lopen voordat hij kan spelen...
DAT kan ie wel, maar als ik vraag om op het potje te plassen...
dat zijn echt kut foutjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Friday12 het volgende:
woot eindelijk werkt het![]()
mijn website had een kut bug was ik ergens een / vergeten te zetten![]()
moest ik in 400 regels gaan zoeken wat het nu was
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je het nou over je zoontje of de parenclub ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wellus
bier en tieten enzo
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wellus
bier en tieten enzo
Fossielen moeten ze in 1 groot tehuis gooien en alles voor die mensen regelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kinderen en technologie worden een steeds betere combo alleen dat bejaarden met technologie dat is nog een drama
hij krijgt het bier en tieten ook niet, dat is voor pappaquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef tripack het volgende:
[..]maar, maar, maar dat kreeg ik allemaal niet toen ik klein was
ik het het over mensen die 40+ zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fossielen moeten ze in 1 groot tehuis gooien en alles voor die mensen regelen
ik wou als spontaan gaan zitten op de wc, als je ziet wat voor beloning erop staatquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn zoontje
nja okay, zonder het bier en tieten gedeelte dan
hoezo ? jij groeit ermee op. dat kan je niet van andere mensen verwachtenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik het het over mensen die 40+ zijn![]()
kijk maar naar die verhalen van droxz het is gewoon dieptreurig dat ze nog niet weten wat sommige dingen zijn in deze tijd
ik oookquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou als spontaan gaan zitten op de wc, als je ziet wat voor beloning erop staat
40+quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik het het over mensen die 40+ zijn![]()
kijk maar naar die verhalen van droxz het is gewoon dieptreurig dat ze nog niet weten wat sommige dingen zijn in deze tijd
Dat is alleen bij mij thuis zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou als spontaan gaan zitten op de wc, als je ziet wat voor beloning erop staat
de blote billen boogiequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:50 schreef Friday12 het volgende:
ik ga verder met BE (beoordelings eenheid) eerste vraag is
Bekijk de van Shin Chan nog een keer. Vader komt te laat op de afspraak. Wat doe je als dit op je werk gebeurt?
we zitten in de tijd van de techniek ze leren het maarquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? jij groeit ermee op. dat kan je niet van andere mensen verwachten
maja sommige dingen kan je niet meer leren, omdat het voor degene te ingewikkeld isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
we zitten in de tijd van de techniek ze leren het maar![]()
vroeger kon ook niemand kaasmaken en nu wel dus het is gewoon leren en bek houden
er zitten geen draden aan je pc en je verwacht dat het werkquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef tripack het volgende:
[..]
maja sommige dingen kan je niet meer leren, omdat het voor degene te ingewikkeld is
als jij je 5 dagen niet wast, krijg je vanzelf kaas hoor. dat was vroeger ook al zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
we zitten in de tijd van de techniek ze leren het maar![]()
vroeger kon ook niemand kaasmaken en nu wel dus het is gewoon leren en bek houden
vroeger werkte het nog op batterijenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
er zitten geen draden aan je pc en je verwacht dat het werk![]()
kom op en retard weet dat nog
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jij je 5 dagen niet wast, krijg je vanzelf kaas hoor. dat was vroeger ook al zo.
bovendien, maak je je dmv techniek alleen maar afhankelijk.
meeste mensen kunnen niet eens meer hoofdrekenen tegenwoordig
dat is waarquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jij je 5 dagen niet wast, krijg je vanzelf kaas hoor. dat was vroeger ook al zo.
rekenen bij darten vind ik soms best wel ingewikkeld jahquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is waar
als ik zie hoe goed mn schoonpa kan hoofdrekenen, alleen maar omdat ie darten doet en daar dus moet hoofdrekenen...
Die ZIET gewoon de oplossing, hoeft nieteens te rekenen
Nou dat lukt mij dus echt niet meer
nou.. als ik soms zie wat ze allemaal aanrekenen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef tripack het volgende:
[..]klopt ik ben de uitzondering die de regel bevestigd
werk maar in een winkel (niet als kassamiep) dan moet je vaak genoeg rekenen
hoe was het in Eindhoven?quote:
hoiquote:
Oei dat klinkt al niet goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
hebben we het wel een keertje over
ik kan het wel met een papiertje erbij(als het te grote nummers zijn)quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
altijd schreeuwende kinderen of jankertjes nee maar voor de rest zijn ze wel leuk toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Ben ik hier de enige die een hekel heeft aan kinderen?
hier? weet ik nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Zoalang kinderen nog geen aan/uit en een volume knop hebben hoeft het voor mij niet zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
altijd schreeuwende kinderen of jankertjes nee maar voor de rest zijn ze wel leuk toch?
ik heb meer een hekel aan die huilies die om niets al janken en blijven jankenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier? weet ik niet
Nja ik ben gek op kinderen (die een opvoeding krijgen en dus geen grote bek tegen me hebben)
dwangmatig van ze leren houden telt dat ook ?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Droxz.nl het volgende:
en die ergernis deel ik compleet met jequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoalang kinderen nog geen aan/uit en een volume knop hebben hoeft het voor mij niet zo
hoofdrekenen is juist zonder papier hehquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan het wel met een papiertje erbij(als het te grote nummers zijn)
ik was mijn rek machiene keer vergeten en we hadden toets en er kwam natuurlijk een kut vraag bij waar je iets van meteorieten moest uitrekenen.
ik zat er met 1 ton naastuit het hoofdje
(was een paar miljard
)
again; fout van de oudersquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb meer een hekel aan die huilies die om niets al janken en blijven janken
En jij bent zkr zo'n persoon die alsnog met zijn grote waterpijp uit het raam gaat hangen he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dwangmatig van ze leren houden telt dat ook ?!
ik heb een speeltuin voor mn deur nl
Doe dat, gratis fap-materiaal voor mn vent is altijd welkomquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Friday12 het volgende:
ik zal van de week een foto maken van die subaru van men werk
nou als het lekker weer is rook ik wel op mn balkon ja. niet dat die kinderen iets kunnen zien hoor, tis te ver weg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En jij bent zkr zo'n persoon die alsnog met zijn grote waterpijp uit het raam gaat hangen he?
wat een preutse mensen daar zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey LL vergeet niet te kijken voor dat boekje he in eindhoven nergens te krijgen
ik had alleen wat geheugensteuntjes maar dat vonden mijn leraren nooit goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoofdrekenen is juist zonder papier heh
ik heb er geen problemen mee, vaak beginnen ze naar mij toe te rennen of staren ze me aan als ze te jong zijn om te pratenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Droxz.nl het volgende:
als hij daar al blij mee is ....quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe dat, gratis fap-materiaal voor mn vent is altijd welkom
en alsof die kinderen niet ruiken of doorhebben dat het spul bestaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als het lekker weer is rook ik wel op mn balkon ja. niet dat die kinderen iets kunnen zien hoor, tis te ver weg.
ben ook niet de enige in de buurt, kan er zo wel 5 aanwijzen haha
kratje bier is ook goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij daar al blij mee is ....
ja, je bent weer veels te bijdehand bezig merk ik alweer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had alleen wat geheugensteuntjes maar dat vonden mijn leraren nooit goed![]()
leraar: je moet de hele berekening utischrijven
ik: waarom zou ik als ik het zonder kan
leraar: het is een regel
ik: omdat u het nou niet zonder kan moet ik het maar met doen zeker
leraar: .....
okquote:
ligt eraan van wiequote:
ik zal eens een foto maken vd afstand. dan denk je wel anders, +- 25meter afstand tot het hek , en 3 hoog.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en alsof die kinderen niet ruiken of doorhebben dat het spul bestaat
Mijquote:
zeg ook niet dat jij de oorzaak bent dat ze het wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal eens een foto maken vd afstand. dan denk je wel anders, +- 25meter afstand tot het hek , en 3 hoog.
alles is met heel de berekening maar waarom moet je heel de bereking opschrijvenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, je bent weer veels te bijdehand bezig merk ik alweer.
het was natuurlijk juist de opgave om de gehele berekening te doen
Ik ben ook zo geweldig en fantastisch en mooi en briljant en knap en lief en..en..en..quote:
eigendunkquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben ook zo geweldig en fantastisch en mooi en briljant en knap en lief en..en..en..
en dat
het gaat ook niet om of jij het antwoord weet, je wordt getoets of je weet welke berekeningen je moet gebruikenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alles is met heel de berekening maar waarom moet je heel de bereking opschrijven![]()
het antwoord is goed klaar .
Een heeeele goeeeeede middag [/gastonmode uit]quote:
Dat vindt ie wel goed jaquote:
idd, jij snapt hemquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef tripack het volgende:
[..]
het gaat ook niet om of jij het antwoord weet, je wordt getoets of je weet welke berekeningen je moet gebruiken
het stinkt ineens...quote:
Bij ons was de som iets van 5 punten waard en het juiste antwoord iets van 1 of een half ofzoquote:
ik ben dan ook van de generatie tussen de oude garde en de kutkinderenquote:
dude als ik hem 1 keer per toets neerzet hoef ik hem tog godverdomme niet 10 keer te herhalen dat is gewoon bullshit en zonde van je tijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef tripack het volgende:
[..]
het gaat ook niet om of jij het antwoord weet, je wordt getoets of je weet welke berekeningen je moet gebruiken
hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben dan ook van de generatie tussen de oude garde en de kutkinderen
Je moet doen wat je gevraagd wordt ja ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude als ik hem 1 keer per toets neerzet hoef ik hem tog godverdomme niet 10 keer te herhalen dat is gewoon bullshit en zonde van je tijd
het lag eig eerder aan dat de leraar me niet mochtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je moet doen wat je gevraagd wordt ja ?
ik denk dat friday liever lui dan moe isquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je moet doen wat je gevraagd wordt ja ?
kijk nu snap je het alweerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat friday liever lui dan moe is
jij ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben er weer weg van iedereen nog een fijne avond
Mazzelquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben er weer weg van iedereen nog een fijne avond
ik weet nou niet of dat zo'n goede eigenschap isquote:
leraren hebben altijd gelijk. zo niet , dan tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het lag eig eerder aan dat de leraar me niet mocht
die dude had ik ook voor (levens iets ofzo whatever het was bullshit (levo???)) en die mafkees was mijn schrift kwijt geraakt en ging mij de schuld geven dus ik was gaan klagen hogerop
ligt er geheel aan waar het isquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weet nou niet of dat zo'n goede eigenschap is
Het zijn meer dingen hoor, maar die 2 vind ik altijd leuk om te noemenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die ergernis deel ik compleet met je
alleen ligt dat niet aan de kinderen maar aan de ouders
Sambal bai?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
ja mensen , ik ga ook afsluiten, weer lekker door de regen fietsen, en langs de chinees![]()
tot morgen
er was daarvoor een regel ingesteld op mijn school omdat vaak dingen kwijt raakte en dus moet je handtekening inzetten bij het inleverenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leraren hebben altijd gelijk. zo niet , dan toch
DAMN lekkere school dan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
er was daarvoor een regel ingesteld op mijn school omdat vaak dingen kwijt raakte en dus moet je handtekening inzetten bij het inleveren![]()
die had me gered anders had ik godverdomme een heel boek weer moeten uitwerken
davinci whatever vroeger het davinci was nu is het veranderd ofzo_O-quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
DAMN lekkere school dan!
Toch niet een school in onze stad he?
quote:
Dude, daar heb ik op school gezetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
davinci whatever vroeger het davinci was nu is het veranderd ofzo_O-
Sletquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sambal bai?
Bedankt voor je inzet he!
ja ze hadden het veranderd ik moest handtekening zetten als ik mijn schrift inleverdequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude, daar heb ik op school gezeten
Je... uh ... laat maarquote:
Opzich niet verkeerd, kan je de schuld iig aan je school gevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja ze hadden het veranderd ik moest handtekening zetten als ik mijn schrift inleverde
ze sparen het opquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je... uh ... laat maar![]()
Damn, heb nu in ene genoeg te doen, waarom altijd aan het einde van de dag?!,.
ik heb nu echt zo iets van: STIKTquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je... uh ... laat maar![]()
Damn, heb nu in ene genoeg te doen, waarom altijd aan het einde van de dag?!,.
5 pc's en een laptop opbouwen noem ik nou niet echt kleine dingen ofzo hahahahquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ze sparen het op
anders zijn het altijd maar van die kleine dingen
ben je dan ook eerder klaar, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
5 pc's en een laptop opbouwen noem ik nou niet echt kleine dingen ofzo hahahah
Maarja, morgen weer een dag hoor
Alleen morgen vroeg beginnen
Jep, en begin eerder zodat een andere collega laat heeft, en ik dus eerder weg kan met mijn overurenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef tripack het volgende:
[..]
ben je dan ook eerder klaar, mag ik hopen?
das wel beter jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, en begin eerder zodat een andere collega laat heeft, en ik dus eerder weg kan met mijn overuren
droxz veraaier nu kan ik niet meer stalken of glurenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef lynda het volgende:
friday doe eens niet zo eng dichtbij wonen trouwens!
jij stalken? ben je daar niet te lui voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
droxz veraaier nu kan ik niet meer stalken of gluren
ik kom er zelf ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
droxz veraaier nu kan ik niet meer stalken of gluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |