Henk Westbroek en Skikquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had vanmorgen een nummer op cd met: Nee nee ik heb geen zin.
Ben alleen even de zanger vergeten
OMFG! Die gast heeft echt "lag"quote:
blijkbaarquote:
helaas is dat nooit meer te verhelpenquote:
quote:
dudequote:
Drugs is bad, mkay?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas is dat nooit meer te verhelpen
thats sickquote:
Hoezo, mijn plaatje staat er toch niet?quote:
Nederlandse taal faalquote:
ik moet toch wat te klagen hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo, mijn plaatje staat er toch niet?
Mja, sommige zijn erg pro erinquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Drugs is bad, mkay?
Maar dit moet wel ingestudeerd zijn man, die gasten zijn van hetzelfde team
quote:
jaquote:
dies wel geniaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mja, sommige zijn erg pro erin
[ afbeelding ]
What the neuk zeg!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij had gewoon zin om te zwemmen in die hittequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WHOAAT ?quote:
maar..hij doet die andere na hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
What the neuk zeg!
Deze gasten moeten ze gewoon direct rood geven man
hahahaha, mag dat eigenlijk wel?quote:
waarom niet? als de bal tegen de paal komt gaat het spel toch ook verder..quote:
ik weet niet veel van voetbal, maar de vlag is een dood element (net zoals de scheidsquote:
Waarom wel? Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom niet? als de bal tegen de paal komt gaat het spel toch ook verder..
Echt, wie heeft er zin om dit op te zoeken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weet niet veel van voetbal, maar de vlag is een dood element (net zoals de scheids) en je mag via die elementen spelen
Thx, maar is het ook een leuk nr? hahahahquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, ik zal hem vanavond even opzoeken
Uhm, ik zie geen mail van jou?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
DAMN, denk je alles gehad te hebben vandaag... komt Smokez ook nog online!![]()
Nou heb ik natuurlijk nog veeeeeeeeul minder zin jah!
p.s lees je spam mail ff
RAAR, ik doe altijd gewoon reply to all hahahaquote:
ja, wel nederlands maar jahquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx, maar is het ook een leuk nr? hahahah
Kan het niet checken als ik geen mail heb hequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
RAAR, ik doe altijd gewoon reply to all hahaha
Zit jij nog wel in die spam lijst dan?
Ik ookquote:
ik ookquote:
met een king size dildo in zijn achterwerkquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij zult branden in de hel
VANDAAG NOG
Ej ik blijf jullie prive demotivator hequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, wel nederlands maar jah
JEUJ ik ben demotivator hier haha
collega: Morgen koninginedag, lekker vrij.
Ik: Nee, over 2 dagen.
Collega: KUT![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |