Je hoeft als verzender ook niet te kunnen aantonen dat een email is ontvangen en gelezen, maar dat de email is verstuurd. Briefpost wordt in de meeste gevallen ook niet aangetekend verstuurd en als ik een brief ontvang kan ik hem ook ongelezen in de schredder stoppen. De verzender kan dan ook niet aantonen dat de brief door mij is ontvangen en gelezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Probleem is alleen hoe je met al die spamfilters als verzendende bedrijf kunt aantonen dat een email inderdaad ontvangen en gelezen is. Ik ken geen enkel bedrijf dat mij een mail met een verzoek tot ontvangstbevestiging heeft verstuurd.
Ik neem aan dat hij eerst op een bevestigingsmail heeft moeten klikken voordat hij lid kon worden van clickandbuy, dus ze kunnen in ieder geval aantonen dat ze de e-mails naar het juiste e-mailadres hebben gestuurd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Probleem is alleen hoe je met al die spamfilters als verzendende bedrijf kunt aantonen dat een email inderdaad ontvangen en gelezen is. Ik ken geen enkel bedrijf dat mij een mail met een verzoek tot ontvangstbevestiging heeft verstuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |