Je vriendin moest eens wetenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Geef je 5 min om mijn oude vertrouwde Jitzzze terug te geven!
Ah mooi,quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat de buurvrouw gele huispakken draagt en als ze buiten komt het net lijkt alsof ze voor de tnt werkt (niet dat daar iets mis mee is, want dat doe ik ook, alleen zie je dat niet aan mij)
all-area bandjes FTWquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vriendin moest eens weten![]()
Overigens ik ben wel eens naar een Coldplee -concert geweest, dat was destijds in Arnhem.
Hadden we ontzettende flutplaatsen, half tussen de coulissen en het podium in.![]()
Maar ik ben nu niet meer zo'n fan van coldplay.
wij?quote:
Nou ik weet wel hoe dat komt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Ah mooi,
Zou je dan iets voor mij willen doen?
Aub vragen of ze mijn pakketjes heel laten, als ik iets bestel wil ik het graag in nieuwstaat ontvangen. Niet in stukken.
Alvast bedankt!
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:17 schreef B.E.D het volgende:
Het is toch dinsdag?
Misschien kun jij hierin je deel doen tbv wereldverbetering!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik weet wel hoe dat komt.![]()
Als je ziet met wat voor vaart er geladen en gelost wordt.![]()
Dat je dan uberhaupt nog een zending hebt
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Alleen als het regent, en we gorgelen met vanillevla en laten een glas water op ons hoofd balanceren.
Dan pas is het dinsdag.
Maat 45quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, het niveau ontstijgt je schoenmaat.
Ja, maar.. ik spreek geen arabischquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef jagga het volgende:
[..]
Misschien kun jij hierin je deel doen tbv wereldverbetering!
Stel een plan op en zie toe op de uitvoer van dit plan met als doel. Het onbeschadigt vervoeren van pakketjes van jullie lieve klanten!
Minder frustratie vanwege kapotte zooi, minder agressie >> voor iedereen een betere wereld!
Van roken krijg je nog rooiere wangetjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |