quote:Manchester United accept world record offer of $130 million for Cristiano Ronaldo from Real Madrid.
Dat is lekker cashenquote:
quote:ManU accepteert bod op Ronaldo
Cristiano Ronaldo wordt de duurste speler ooit. Manchester United maakt op de officiële website bekend dat het donderdagochtend een bod van Real Madrid van ongeveer 93 miljoen euro heeft geaccepteerd. Ronaldo moet nu nog zelf een akkoord zien te bereiken met Real, maar problemen worden er niet verwacht. De Portugees wordt na Kaká de tweede recordaankoop van Florentino Pérez en vervangt Zinedine Zidane als duurste aankoop ooit.
Van manutd.comquote:Manchester United have received a world-record, unconditional offer of £80million for Cristiano Ronaldo from Real Madrid.
At Cristiano's request - who has again expressed his desire to leave - and after discussion with the player's representatives, United have agreed to give Real Madrid permission to talk to the player.
Matters are expected to be concluded by 30 June. The club will not comment until further notice.
Ach, het is een irritant ventje maar je raakt wel je beste speler kwijt. Even aangenomen dat je Messi niet kan halen ga je er altijd op achteruit. En hard ook. Maar je kan het risico natuurlijk niet lopen dat hij echt ontevreden wordt en er minder van gaat spelen, laat staan dat hij zijn contract gewoon af laat lopen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van manutd.com
Voor 93 miljoen euro had ik 'm op de fiets naar Madrid gebracht.
Ja, maar voor dit absurde bedrag is het logisch dat ze hem hebben laten gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef DemonCleaner het volgende:
Even aangenomen dat je Messi niet kan halen ga je er altijd op achteruit. En hard ook.
Bedankt! Zonder een dergelijk plaatje zouden we de complexe gebeurtenissen die plaatsvinden niet kunnen snappen of bevatten...quote:
Klopt ja. Ik denk alleen dat veel United supporters zich niet realiseren hoe veel je er sportief op achteruit gaat. Hij is niet zo populair voor een speler die zo goed is. Ronaldo's waarde voor United de afgelopen drie seizoenen is zo gigantisch, in geld is het eigenlijk niet uit te drukken. Dan zou je zelfs 80 miljoen kunnen weigeren. Zelfs 120 miljoen. Maar hij wil zelf naar Real, dan moet je dit bod inderdaad gewoon aannemen. Stel dat Ronaldo, zoals Messi bij Barcelona, zelf nergens anders zou willen spelen, dan moet je ook 80M gewoon afwijzen vind ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar voor dit absurde bedrag is het logisch dat ze hem hebben laten gaan.
Misschien die aanvoerder van Liverpool, hoe heet ie ook alweer...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef stevengerrard het volgende:
Ben erg benieuwd wie Sir Alex in gedachten heeft om als vervanger te halen. Al met al is het een gigantisch verlies voor de PL. Ook al ben ik nooit een fan geweest
Ja. De torenhoge schuld mee aflossen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Fortitudo het volgende:
en 96 miljoen kun je hoop leuke dinge mee.
Dat is 'n lening die al ingebakken zit over de komende jaren. Van alle inkomsten wordt 'n verhouding afgedragen om de lening terug te betalen. De eigenaar is de ontvanger, dus tja wat is "schuld"?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ja. De torenhoge schuld mee aflossen bijvoorbeeld.
Vind ik een type Elia, erg overschat maargoed daar zullen de meeste het niet met me eens over zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |