abonnement Unibet Coolblue
pi_70211963
Lijkt me dat er nu toch wel minimaal 3 spelers moeten komen die MU beter maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70216713
quote:
Op zondag 21 juni 2009 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat er nu toch wel minimaal 3 spelers moeten komen die MU beter maken
Je moet sowieso Tevez en Ronaldo vervangen natuurlijk. Verder zou een extra buitenspeler wel handig zijn denk ik, omdat Nani toch stilstaat. En na volgend seizoen ben je in principe ook Van der Sar, Neville, Scholes en Giggs kwijt. En misschien nog Hargreaves, ligt eraan of en hoe die hersteld. Dus er moet heel wat gebeuren.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zondag 21 juni 2009 @ 16:01:13 #253
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_70223888
Ja dat kan je zelf invullen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 21 juni 2009 @ 16:06:51 #255
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_70223965
Ok, ik weet nu waarschijnlijk hoe het zit.

De site is niet gehacked of zo, maar blijkbaar zit elke speler waarover er een artikel op de site verschijnt in die database en kan die later gelinkd worden met mogelijks nieuwe artikels die over die speler verschijnen. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het schijnt iets in die aard te zijn.
Daardoor krijg je dus spelerprofielen van spelers die niet bij de club horen.

dat profiel is trouwens nog niet verwijderd, ondanks dat het hier in de tekst zo staat. Ik heb de link hier liggen en het staat er nog steeds op.

ik heb ondertussen ook de profielen van Roberto Carlos, Michel Salgado en Vitor Baia gevonden. Er staan in totaal zo'n 5000 voetballers (of ex-voetballers) in die database met een profiel
het is dus geen grap, geen hackpoging en ook geen teken van een nakende transfer. Loos alarm.

Stond op Voetbalzone van King_Eric
pi_70224122
quote:
Because they add every single player mentioned on the site to the database. That way when there's a story about one of the players, the system will automatically find all articles where the player (his ID) has been mentioned. - mess around with the number at the end of the link and you'll find all sorts of players.
Correct!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_70238249
Wat doet Henk Timmer daar dan ?
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_70242398
Benzema komt voor Ronaldo
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70242480
quote:
Op maandag 22 juni 2009 03:07 schreef Pacmaniac het volgende:
Benzema komt voor Ronaldo
En hoe weet U dat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70242502
quote:
Op maandag 22 juni 2009 03:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En hoe weet U dat?
" Volgens The Telegraph bereidt Manchester United een bod voor van zo'n 28 miljoen euro op Karim Benzema. De aanvaller van Olympique Lyon geniet al geruime tijd de belangstelling van de club.

Jean Michel Aulas, voorzitter van de club, heeft al laten weten hem graag te houden, maar hij zegt niet dat Benzema niet te koop is. Lyon vraagt dan wel zo'n 40 miljoen euro. Benzema heeft al laten weten het niet erg te vinden langer in Lyon te blijven. 'Er valt hier nog veel te leren.'"

http://www.v-bal.nl/nieuw(...)at-voor-benzema.html

Sowieso , na het vertrek van Ronaldo én Tevez zullen ze toch met een aansprekende naam moeten komen.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70242517
quote:
Op maandag 22 juni 2009 03:49 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

" Volgens The Telegraph bereidt Manchester United een bod voor van zo'n 28 miljoen euro op Karim Benzema. De aanvaller van Olympique Lyon geniet al geruime tijd de belangstelling van de club.

Jean Michel Aulas, voorzitter van de club, heeft al laten weten hem graag te houden, maar hij zegt niet dat Benzema niet te koop is. Lyon vraagt dan wel zo'n 40 miljoen euro. Benzema heeft al laten weten het niet erg te vinden langer in Lyon te blijven. 'Er valt hier nog veel te leren.'"

http://www.v-bal.nl/nieuw(...)at-voor-benzema.html

Sowieso , na het vertrek van Ronaldo én Tevez zullen ze toch met een aansprekende naam moeten komen.
Een bod is dus het zelfde dan een koop nu
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70242533
quote:
Op maandag 22 juni 2009 03:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een bod is dus het zelfde dan een koop nu
Heb nou maar gewoon vertrouwen.

De diverse fora staan vol met dit soort "rumours" . Ferguson heeft zelf ook te kennen gegeven Benzema in te willen lijven (vanaf 2007) maar de Fransen wilden hem niet verkopen.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70242539
Het zou best kunnen maar je brengt het veel te stellig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70243475
ten eerste is het de telegraaf, of die engels of nederlands is blijft het onbetrouwbaar, ten tweede heeft benzema een clausule dacht ik. barca ging achter hem aan. dacht een flinke clausule ook. veel hoger dan 28miljoen
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_70328750
Voor de fans van Man Utd misschien nog een leuk oefenduel in augustus, als de talenten van Man Utd gaan spelen tegen Katwijk:

http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=868

Hebben toch altijd aardige spelers lopen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:32:48 #267
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70328801
thx voor de tip Katwijk is hier niet om deur, maar misschien ga ik wel kijken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:58:32 #268
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_70329887
Gaan ze ook tegen andere ploegen voetballen of alleen katwijk?
pi_70329903
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef Dos37 het volgende:
thx voor de tip Katwijk is hier niet om deur, maar misschien ga ik wel kijken
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70330016
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef Grimm het volgende:
Gaan ze ook tegen andere ploegen voetballen of alleen katwijk?
Als ik de site van Man Utd goed begrijp ook in België tegen Antwerp.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB069%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=6634761
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:27:53 #271
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70330922
het eerste team duikt eerst Azië daarna de Audi cup in München en 1 oefenwedstrijd thuis spelen tegen valencia.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_70482847
quote:
Rooney: "Ik kan vertrek Ronaldo en Tevez opvangen"

Ondanks het vertrek van Cristiano Ronaldo en Carlos Tevez ziet aanvaller Wayne Rooney de toekomst bij Manchester United met vertrouwen tegemoet.

In gesprek met The Times geeft Rooney aan dat hij als centrumspits voor de doelpunten kan zorgen, die zijn ingeleverd met het vertrek van Ronaldo en Tevez. The Red Devils moeten volgens hem dan wel nieuwe talentvolle aanvallers aantrekken.

"We zijn twee belangrijke spelers kwijtgeraakt en ik hoop dat er een paar nieuwe worden aangetrokken," aldus het commentaar van Rooney op de huidige situatie bij United. "Cristiano en Carlos hebben flink wat doelpunten gescoord, maar ik denk dat ik dat gat op kan vullen."

Met de op handen zijnde transfer van Luis Antonio Valencia van Wigan Athletic zullen The Mancunians een nieuwe vleugelspeler in huis halen. Rooney is daar blij mee, want voor zichzelf ziet hij een rol weggelegd als centrumspits.

"Ik wil graag spelen waar ik me het beste voel. In de Champions League spelen en week in week uit voor United spelen is een voorrecht, maar ik denk dat ik op de vleugel niet het beste kan brengen."
Hij bloeit behoorlijk op in 't nationale team, dus ik denk dat 't goed is dat hij centraal gaat voetballen
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 29 juni 2009 @ 16:35:04 #273
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70483122
Maar met 94 miljoen op de bank mag er nog wel worden geïnvesteerd

Was het bericht dar Hargreaves eruit ligt tot 2010 trouwens een officieel bericht of waren dat geruchten?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_70483625
Dat was 'n bericht van de Times op de site van United, dus er zal wel 'n waarheid inzitten.

Er mag zeker geïnvesteerd worden, dat is wat Rooney zelf ook aangeeft. Maar dan meer voor de flanken, al is 'n centrumspits erbij ook niet erg lijkt me.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70483667
Valencia trouwens zo goed als zeker naar Utd, hij zou vandaag 'n medical ondergaan naar 't schijnt.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70485383
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat was 'n bericht van de Times op de site van United, dus er zal wel 'n waarheid inzitten.

Er mag zeker geïnvesteerd worden, dat is wat Rooney zelf ook aangeeft. Maar dan meer voor de flanken, al is 'n centrumspits erbij ook niet erg lijkt me.
Ligt er ook een beetje aan wat voor systeem je van uit gaat, en of Rooney zijn wens krijgt om centraal te spelen. Ik vind m eigenlijk nog beter als ie vanaf de zijkant mag komen, maar kan me voorstellen dat hij zelf liever centraal speelt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70521969
quote:
Edwin set to call it a day

Edwin van der Sar will hang up his gloves at the end of next season. Manchester United's veteran keeper, 38, has discussed his plans with friends and family and will break the news to Alex Ferguson when he returns to pre-season training. England squad man Ben Foster, 26, is now finally set to get the chance to shine. A United source said: "Edwin has reviewed his options after each season and thinks this could be his last year. "He is determined to go out at the top and is raring to go next season."
Staff reporter, The Sun
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70525966
BBC bevestigd de transfer van Valencia naar Man Utd. Vermoedelijk voor 16M pond.

Ik weet nog niet goed wat ik er van moet denken. Het is absoluut een goede speler voor aan de rechterkant, maar iemand met zijn gebrek aan scorend vermogen kan Ronaldo niet opvolgen. Hopelijk komt er nog wat meer bij.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70526004
Ik ben 't met je eens, zeker 'n versterking in de breedte. Hij zou nr 7 overnemen van Ronaldo en Ferguson is al langer gecharmeerd van 'm, zou er nog zoveel rek in die jongen zitten?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70527588
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben 't met je eens, zeker 'n versterking in de breedte. Hij zou nr 7 overnemen van Ronaldo en Ferguson is al langer gecharmeerd van 'm, zou er nog zoveel rek in die jongen zitten?
Ik denk wel dat hij op een aantal onderdelen nog bij kan leren, hij zal ook op een veel hoger niveau gaan trainen nu natuurlijk. En het lijkt me ook wel een goede prof die zichzelf wil verbeteren. Hij is lekker snel en komt makkelijk een man voorbij, alleen daarom al zal hij zeker van nut kunnen zijn. Zo goed als Ronaldo zie ik hem echter zeker niet worden.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70535197
quote:
Teamgenoot verklapt transfer Benzema naar ManU
01 juli 2009

Olympique Lyon-speler Miralem Pjanic heeft de transfer van zijn ploeggenoot Karim Benzema naar Manchester United verklapt. Volgens de Bosniër verhuist de spits van de Franse topclub binnenkort voor 45 miljoen euro naar de Engelse landskampioen.

"Benzema is bijna rond met Manchester United", onthulde Pjanic aan het Bosnische Sportsport. "Die club is bereid 45 miljoen euro voor hem te betalen. Zijn overstap naar Engeland is slechts een kwestie van tijd."

Hoewel Benzema zich al geruime tijd op de radars van de Europese topclubs bevindt, zou een overgang naar Manchester United een verrassing zijn. De international heeft namelijk meermaals aangegeven ook komend seizoen voor Lyon te willen spelen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 02:24:23 #282
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70535223
Dure grap, ik vraag me af of de jongen het wel aan kan...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70536124
Geld zat
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:42:48 #284
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70536905
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:24 schreef One_conundrum het volgende:
Dure grap, ik vraag me af of de jongen het wel aan kan...
je moet niet vergeten dat hij wordt gehaald met oog op de toekomst ook he
kijk naar pato die kostte ac milan ook 38 miljoen ofzo, terwijl hij eerste jaar nog amper speelde. nu wordt hij steeds beter en nog beter

bovendien is benzema pas 20 ofzo
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70542649
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:20 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]


Pjanic lijkt er toch naast te zitten, verschillende Spaanse kranten melden dat hij naar Madrid gaat.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:20:38 #286
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_70544691
Voor 35 miljoen idd naar Real ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_70606019
Sky en BBC claimen allebei dat Owen gisteren al onderhandeld heeft met Man Utd en ook een eerste medische test doorstaan heeft. Vandaag zou nog een uitgebreide test volgen. Lijkt er dus helaas op dat de transfer al bijna rond is
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:31:31 #288
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_70606500
Oh noes.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:56:27 #289
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70607353
Een Revival van Owen zou wel heel vet zijn.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:09:35 #290
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70607786
Bij Newcastle was het te triest voor woorden wat ie wekelijks liet zien. Maar dat kon ook aan al die Spanjaarden liggen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:20:58 #291
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70608100
Owen? Wtf? Cristiano Ronaldo verkopen en dan Owen halen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70608228
Ik zou de OP wel wat willen opleuken, de selectie en wat foto's erin zetten ofzo.

Maar ik heb geen idee hoe dat moet

Oh, en ik kan geen banners ofzo maken dus verwacht niet zoiets als Weebl voor het Real Madrid topic maakt Maar een iets grotere OP hebben ze wel verdient denk ik
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70609725
Owen !!!!!!!!!

Mijn hemel wat een armoede.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:47:58 #294
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_70610885
't Zou 'n geweldige stunt zijn als hij ons hoogstpersoonlijk naar 't kampioenschap schiet Weinig risico's aan, dus laat maar komen. Werkt 't niet, dan is 'ie na 'n jaar weer pleite.
quote:
Former Liverpool and Newcastle striker Michael Owen will have to take a 50% pay cut - to £50,000-a-week - and pass a stringent medical before making a shock move to Manchester United.
Full story: The Sun

Actually, Owen could be offered a basic wage of a paltry £20,000-a-week, with performance-related bonuses taking him close to the £110,000-a-week he earned at Newcastle.
Full story: Daily Mail
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:02:27 #295
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_70611470
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Owen !!!!!!!!!

Mijn hemel wat een armoede.
Kunnen ze niet gewoon RvN terugkopen?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:03:31 #296
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_70611516
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:02 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Kunnen ze niet gewoon RvN terugkopen?
Niet zolang Ferguson er zit, denk ik. De enige die Sir Alex terug zou kopen als hij 't had gekund, is Jaap Stam volgens mij. Daar heeft hij openlijk spijt voor betuigd.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70611822
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Niet zolang Ferguson er zit, denk ik. De enige die Sir Alex terug zou kopen als hij 't had gekund, is Jaap Stam volgens mij. Daar heeft hij openlijk spijt voor betuigd.
RVN en Ferguson gaat inderdaad niet meer gebeuren. En die is al 32 dus die hoef ik eerlijk gezegd al helemaal niet.

Valt toch even tegen, je denkt dat ze met een Aguero, Benzema, Rossi of Vucinic op de proppen komen, krijg je Michael Owen En ik zie het nu ook niet meer afketsen, hij is gefotografeerd op Carrington en het lijkt er sterk op dat het alleen nog op de medische keuring af zou kunnen ketsen
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:36:26 #298
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_70622725
Tevez en Ronaldo weg.. krijgen we Valencia en Owen terug...had toch gehoopt op wat meer vuurwerk
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:00:05 #299
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70623577
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:36 schreef Grimm het volgende:
Tevez en Ronaldo weg.. krijgen we Valencia en Owen terug...had toch gehoopt op wat meer vuurwerk
Ja inderdaad, dit is vuurwerk in de negatieve zin van het woord.
Helaas manchester vrienden, dat wordt geen CL finale dit jaar.

Ben benieuwd of ze nog een grote slag gaan slaan op de transfer markt, we zullen het zien.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_70623622
En het is rond....jammer
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')