Kom maar op met die bron en welk schuim bedoel je precies? (neem aan van de koffie zelf wat je bedoelt?)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Dat schuim in je koffie... is gemaakt van varkensvet.
Ja, wist je niet he...
Broodje aap verhaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Ja, wist je niet he...
Dat kulverhaal ging over de Senseoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Ja, wist je niet he...
En was toen ook al niet waar..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dat kulverhaal ging over de Senseo
gelukkig ben ik gek op varkensvetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Ja, wist je niet he...
*insert sarcasm*quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:35 schreef Gabbylicious het volgende:
Ja, wist je niet he...
Dat dus, altijd verse koffie. Grootste nadeel bij de Senseo; meestal een slappe bak met oude koffie. Hier een sterke bak en door de cupjes altijd vers en snel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef Stiemie het volgende:
Ik verwacht natuurlijk wel een proefpakketje thuis...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef DJMomo het volgende:
kon niet wijzigen, dus vandaar in nieuw bericht de link...
http://www.nespresso.com/singatoba/index.php?pays=nl&lang=nl&order=1&xtor=AL-128#/NL/nl/accueil
Allicht bij je volgens bestelling? Weet niet of Nespresso ook gewoonweg die proef pakketjes los verstuurt? Lijkt mij niet, toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik verwacht natuurlijk wel een proefpakketje thuis...
Beschrijving belooft veel goeds in ieder geval
Heel even die hendel helemaal naar achter duwen en vasthouden?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:50 schreef JacMar het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook een Nespresso, een Magimix M100..Overgenomen van iemand die 'm weg deed...
Er komt alleen geen water uit...Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ik heb ook geen handleiding helaas...
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel even die hendel helemaal naar achter duwen en vasthouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |