SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
Hoorde het net op de radio, dit was het enige wat ik kon vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef Keiichi het volgende:
Dus? waarom pak je een nieuwsartikel van 2 jaar terug over de vogelgriep?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Gupje het volgende:
Ten 1e het virus dat mij dood krijgt moet nog uitgevonden worden...![]()
Daarom juist die dingen zijn altijd van kut kwaliteitquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef RaymondK het volgende:
Wat ik altijd van mijn zus mocht geloven (OK Assistente) is dat de filterende eigenschap van die mondkapjes voor maximaal 1 kwartier werken, en daarna nauwelijks meer.
Onzin dus zo'n kapje een hele dag op je gezicht...
Bouwmarkt, supermarkt of schilderswinkelquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:32 schreef Billary het volgende:
Waar kan je er 1 kopen? Wil even geintje op werk uithalen.
Apotheek lijkt me wel logisch maar die is niet dichtbij.
Al 2x, dokters vragen zich nog steeds af waarom het zelf is weggaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij heeft het al een keertje gehad![]()
Of was dat nou met een ander virus?![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef _GdR_ het volgende:
Degene die oranje mondkapjes op de markt brengt kan deze week heel veul centjes verdienen denk ik.
ha ha..quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef _GdR_ het volgende:
Degene die oranje mondkapjes op de markt brengt kan deze week heel veul centjes verdienen denk ik.
Toen stopte ik al met lezen. Sinds wanneer worden virussen uitgevonden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Gupje het volgende:
Welke pauper gaat nu al mondkapjes kopen
Ten 1e het virus dat mij dood krijgt moet nog uitgevonden worden...![]()
Nee ben meer van ditquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een foto van TS en zijn mondkap gevonden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Daarom juistquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Toen stopte ik al met lezen. Sinds wanneer worden virussen uitgevonden?
Al een jaar of 50/60.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Toen stopte ik al met lezen. Sinds wanneer worden virussen uitgevonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |