SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
Hoorde het net op de radio, dit was het enige wat ik kon vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef Keiichi het volgende:
Dus? waarom pak je een nieuwsartikel van 2 jaar terug over de vogelgriep?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Gupje het volgende:
Ten 1e het virus dat mij dood krijgt moet nog uitgevonden worden...![]()
Daarom juist die dingen zijn altijd van kut kwaliteitquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef RaymondK het volgende:
Wat ik altijd van mijn zus mocht geloven (OK Assistente) is dat de filterende eigenschap van die mondkapjes voor maximaal 1 kwartier werken, en daarna nauwelijks meer.
Onzin dus zo'n kapje een hele dag op je gezicht...
Bouwmarkt, supermarkt of schilderswinkelquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:32 schreef Billary het volgende:
Waar kan je er 1 kopen? Wil even geintje op werk uithalen.
Apotheek lijkt me wel logisch maar die is niet dichtbij.
Al 2x, dokters vragen zich nog steeds af waarom het zelf is weggaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij heeft het al een keertje gehad![]()
Of was dat nou met een ander virus?![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef _GdR_ het volgende:
Degene die oranje mondkapjes op de markt brengt kan deze week heel veul centjes verdienen denk ik.
ha ha..quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef _GdR_ het volgende:
Degene die oranje mondkapjes op de markt brengt kan deze week heel veul centjes verdienen denk ik.
Toen stopte ik al met lezen. Sinds wanneer worden virussen uitgevonden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Gupje het volgende:
Welke pauper gaat nu al mondkapjes kopen
Nee ben meer van ditquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een foto van TS en zijn mondkap gevonden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Daarom juistquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Toen stopte ik al met lezen. Sinds wanneer worden virussen uitgevonden?
Al een jaar of 50/60.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Toen stopte ik al met lezen. Sinds wanneer worden virussen uitgevonden?
Wil ik wel een schenk en rook gaatje in mijn maskerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:48 schreef J.Herrer het volgende:
Leuk als iedereen tijdens Q-DaY zo'n ding draagt. Lijkt het net of ik ergens door Shanghai of Hong kong ofzo loopt
waar is punt 3 t/m 26 gebleven?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Gupje het volgende:
...
Ten 1e het virus ...
Ten 2e hoe groot...
Ten 33 dan gaat...
...
Wat denk je van mequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef immortalsean het volgende:
[..]
waar is punt 3 t/m 26 gebleven?
Kun je niet van die beschermende kleding voor me regelen bij je kazerne?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wil ik wel een schenk en rook gaatje in mijn masker
Dat virus brand niet, je gaat er alleen dood aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kun je niet van die beschermende kleding voor me regelen bij je kazerne?
De media maakt ons bangquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:06 schreef Koenholio het volgende:
Ik wordt zo geïrriteerd van dit soort bangmakerij hè!
Gisteren zapte ik langs RTL nieuws (of hoe dat ook heet), en toen hadden ze het hier ook over. Het leek wel Fox News: virus hier, gevaar daar! Kom op zeg, ze doen alsof je elk moment de varkensgriep kan krijgen als je op straat loopt zonder mondkapje (die toch voor geen reet helpen). Amerikaanse toestanden, bah!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Gupje het volgende:
Welke pauper gaat nu al mondkapjes kopen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dat heb je als je geen sexleven hebt.
Ook al gehad en ik ben er nog steedsquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
"Ladies and gentlemen, we got him"
Meest Overmoedige User van het jaar 2009
Gupje, eerste reactie van jouw kant, hoe voelt dat nou, zo'n Ebola virus waarbij je ingewanden vloeibaar worden en uit alle gaten in je lichaam alles naar buiten loopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |