Volgens mij is er iets niet volgens schema verlopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:59 schreef Pien85 het volgende:
Tering, ben net thuis uit werkVanmorgen om 9 uur de deur uit gegaan
Dat kan kloppen jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets niet volgens schema verlopen
Ik snap er niks van. Wat doe je dat voor werk? Dat je met paardjes bezig bent daar?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen jaWe waren bezig met de foto's van de paardjes en andere dingetjes... En toen was het opeens halt 1
Moe, heeeeel erg moe.quote:
O, das minder en kan lang duren, zorg je wel voor rust dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moe, heeeeel erg moe.
Ik denk dat ik overspannen ben. Niet dit, want dit is een griepje of zo iets, maar in z'n totaal ben ik overspannen denk ik.
Ja, dat gaat eigenlijk niet zo goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das minder en kan lang duren, zorg je wel voor rust dan?
sorry was druk met overhuizenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker meeIk kan maar niet wakker worden,... Stroek is er ook nog niet met koffie he? Nja, dan ga ik richting werk, eerst koffie maken daar
Dat kun je beter uit een schaal of een bord eten. Minder moeilijk om in bochten te moeten wringenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
En denk maar niet dat we daar antwoord op krijgen
* lezzer eet een spaghetti uit de magnetron![]()
Niet gezoend, wel een date gepland, email adressen uitgewisseld, foto's gemaakt, en morgen zie ik dr weerquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat kun je beter uit een schaal of een bord eten. Minder moeilijk om in bochten te moeten wringen
Goed bezig!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet gezoend, wel een date gepland, email adressen uitgewisseld, foto's gemaakt, en morgen zie ik dr weer
Jepquote:
* NanKing trots isquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet gezoend, wel een date gepland, email adressen uitgewisseld, foto's gemaakt, en morgen zie ik dr weer
Dat dacht ik jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef NanKing het volgende:
Goedgekeurd
[ afbeelding ] Alert [ afbeelding ]
Ja, ik zou ook wel een ja durven gokken hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef NanKing het volgende:
Goedgekeurd
[ afbeelding ] Alert [ afbeelding ]
Morgen ochtend, half 10 zie ik dr weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook wel een ja durven gokken hoor
Go for it Pien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |