Waarom 6?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:27 schreef lezzer het volgende:
Pien en haar love interest in het hooi -> ep 6
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef Pien85 het volgende:
Ze is hetero, heeft een vriendje, woont samen. End of story
Nee, hebben gepraat, en we hadden het over haar huis, dus ik vroeg of ze alleen woonde, en toen vertelde ze dat ze samen woont met haar vriend en 2 honden.quote:
Neuh, hoezo?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:10 schreef lezzer het volgende:
Het moet zeker ook nog bij jou in de buurt zijn?
Yups Nopes, dat wordt 'm nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef Pien85 het volgende:
Ze is hetero, heeft een vriendje, woont samen. End of story
Vandaar ook:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups Nopes, dat wordt 'm niet
Op naar den volgende deerne
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
Iemand nog een leuke vrijgezelle vrouw voor me?
Gaat die bierdeal nog door dan? Dan is het vast niet moeilijk om iemand te vinden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
Iemand nog een leuke vrijgezelle vrouw voor me?
heuj waar is Bette gebleven????quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:04 schreef ElisaB het volgende:
Ow trouwens; er is nog hoop! Mijn beeb woonde ook samen (met man en kinderen). De wonderen zijn de wereld nog niet uit
zwaait terugquote:
Dat ligt er maar net aan... Die bierdeal is alleen voor jou, niet voor een anderquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gaat die bierdeal nog door dan? Dan is het vast niet moeilijk om iemand te vinden.
Ach, mijn ex woonde in Duitsland, dat was ook uit de buurtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, dat leek me handig, als het niet een takke-end weg was waar ze woont...
Ok, ik ben getriggerd. Bierdeal?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan... Die bierdeal is alleen voor jou, niet voor een ander
Oh, nou, dat opent mogelijkheden.quote:Ach, mijn ex woonde in Duitsland, dat was ook uit de buurt
*schop*quote:
Zie mijn msn naamquote:
Beetje jammer, waarom in de twintig?quote:[..]
Oh, nou, dat opent mogelijkheden.![]()
Echt jammer dat ik zo weinig (lees: geen) single leuke potten van in de twintig ken...
Auw!quote:
Ohquote:
Oh, ik dacht dat je misschien iemand van je eigen leeftijd zocht. Maar dat maakt niet uit dan?quote:Beetje jammer, waarom in de twintig?![]()
Hihiquote:
Hehe, ik heb iets met vrouwen die ouder zijn dan ikquote:[..]
Oh, ik dacht dat je misschien iemand van je eigen leeftijd zocht. Maar dat maakt niet uit dan?
Je moet gewoon op een "lesbische activiteiten club" gaan.![]()
Je wilt zeker niet ballroomdansen?
Vogelspotten natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:47 schreef Pien85 het volgende:
Hehe, ik heb iets met vrouwen die ouder zijn dan ikMaar lesbische activiteiten? Hmm... Wat voor activiteiten zijn er dan typisch lesbisch?
Ballroomdansen?
Tofquote:Op zondag 10 mei 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
Oh! Ik ga een week of 5 naar Tsjechiėn van de zomer, waarschijnlijk
OMG echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeveer het zelfde als jouw mrsquote:Op zondag 10 mei 2009 14:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oeh sexy![]()
Nee, iets anders volgens mij (toch?)
Herstel... Ik vertrek donderdag alquote:Op zondag 10 mei 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
Oh! Ik ga een week of 5 naar Tsjechiėn van de zomer, waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef lezzer het volgende:
Zomaar ineens?
Ja, zomaar ineensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben wel 's avonds dan nog online hoorEn het zijn maar 4 weekjes (hoewel ik dat nog kan verlengen)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |