Waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op donderdag 30 april 2009 17:57 schreef Totziens het volgende:
Pff waarom werkt mijn gaydar alleen bij mannen?
Joh te kinky bestaat niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje té kinkyMaar ik verzin wel wat... moet ik eerst even ergens een kilootje lef kopen
Ah, ik kan me dus troosten met het feit dat ik niet de enige ben met dit probleem?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord.
HE PIEN
Ik hoor het zo vaak dat lesbo's geen gaydar hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ah, ik kan me dus troosten met het feit dat ik niet de enige ben met dit probleem?
Hmm, natuurlijk herken ik afentoe wel een lesbo maar dat zijn dan types die mn heterovriendinnen er ook zo uithalen omdat ze zogenaamd 'sterotype' zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik hoor het zo vaak dat lesbo's geen gaydar hebben. Ik kan me het niet voorstellen.
De mijne werkt feilloosquote:Op donderdag 30 april 2009 18:07 schreef NanKing het volgende:
Ik hoor het zo vaak dat lesbo's geen gaydar hebben. Ik kan me het niet voorstellen.
Heyquote:Op donderdag 30 april 2009 17:57 schreef Totziens het volgende:
Pff waarom werkt mijn gaydar alleen bij mannen?
Zeker niet neequote:Op donderdag 30 april 2009 18:04 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ah, ik kan me dus troosten met het feit dat ik niet de enige ben met dit probleem?
Ik wel, helaasquote:Op donderdag 30 april 2009 18:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jepquote:Op donderdag 30 april 2009 18:24 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hmm, natuurlijk herken ik afentoe wel een lesbo maar dat zijn dan types die mn heterovriendinnen er ook zo uithalen omdat ze zogenaamd 'sterotype' zijn.
Ruilen?quote:
* Nizno pakt de sjokoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:12 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee, water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Jeej, ik ben niet de enigequote:
dat doe ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:34 schreef Totziens het volgende:
[..]
Jeej, ik ben niet de enigeAlhoewel ik gister volgens mij 2 heb gespot maar dan durf ik het nog niet met 100% zekerheid te zeggen want het is meestal op van die triviale dingen gebaseerd zoals met handen in de broek lopen
(heb het nu wel over Turkse vrouwen hé, vrij uitzonderlijk
)
Ik zei al dat het nergens op gebaseerd is eigenlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doe ik ook
En ik word nooit aangezien voor lesbo voor zover ik weet.
Ik vind vrouwen erg leuk, heb nooit een relatie gehad met een vrouw (wel andere dingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik zei al dat het nergens op gebaseerd is eigenlijkMaareh je houdt wel van vrouwen hehe (neem ik aan
)
Alleen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:58 schreef Pien85 het volgende:
Hehe, ik zit nu buiten op stal tussen de paarden met de laptop
Tja, ik zei het al eerder, ik ben een mietjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |