Dat is shoarma achteraf eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo lekker eigenlijk

Shoarmapizzaquote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is shoarma achteraf eigenlijk nooit.

Oh sorry maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt me goor.

Sinds vandaag, en ik zeg 't want ik heb dat meisje nog steeds niet mee uit gevraagd... Wel weer met dr gepraat enzoquote:
 En ik krijg vrijdag 't adres van een website waar ik haar kunst kan bekijken, maar haar mee uit vragen oid durf ik niet
 En ik krijg vrijdag 't adres van een website waar ik haar kunst kan bekijken, maar haar mee uit vragen oid durf ik niet  

En gewoon direct plat op de bek zoenen is geen optiequote:Op woensdag 29 april 2009 23:18 schreef Pien85 het volgende:
Sinds vandaag, en ik zeg 't want ik heb dat meisje nog steeds niet mee uit gevraagd... Wel weer met dr gepraat enzoEn ik krijg vrijdag 't adres van een website waar ik haar kunst kan bekijken, maar haar mee uit vragen oid durf ik niet

Neequote:Op woensdag 29 april 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En gewoon direct plat op de bek zoenen is geen optie
 Ik weet nog steeds niet of ze hetero is of niet
 Ik weet nog steeds niet of ze hetero is of niet  

Wel een goede manier om het uit te vindenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:36 schreef Pien85 het volgende:
NeeIk weet nog steeds niet of ze hetero is of niet

Ja, dat weet zequote:Op woensdag 29 april 2009 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel een goede manier om het uit te vinden
Weet ze inmiddels dat jij het niet bent?
 Stom dat ik vanmiddag niet doorgevraagd heb, ze heeft in Australië gewoond, en vertelde dat ze daar nogal gediscrimineerd werd. Aangezien ze er niet uit ziet als iemand die niet uit Ausralië zou kunnen komen en bovendien een gigantisch Australisch accent heeft vroeg ik me af waarom, maar had geen tijd het te vragen want ze moest rijden
 Stom dat ik vanmiddag niet doorgevraagd heb, ze heeft in Australië gewoond, en vertelde dat ze daar nogal gediscrimineerd werd. Aangezien ze er niet uit ziet als iemand die niet uit Ausralië zou kunnen komen en bovendien een gigantisch Australisch accent heeft vroeg ik me af waarom, maar had geen tijd het te vragen want ze moest rijden  Maar goed, ik heb dr gevraagd of ze een website heeft waarop ik haar kunst kan zien, die heeft ze, maar ze wist het adres niet uit haar hoofd, dus dat krijg ik vrijdag
 Maar goed, ik heb dr gevraagd of ze een website heeft waarop ik haar kunst kan zien, die heeft ze, maar ze wist het adres niet uit haar hoofd, dus dat krijg ik vrijdag  

Mevroi Pien, ik heb de volgende goede tip. Ga gewoon op een rustige plek een goed gesprek aan. Kijk haar diep in haar ogen en je weet het!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef Pien85 het volgende:
Ja, dat weet zeStom dat ik vanmiddag niet doorgevraagd heb, ze heeft in Australië gewoond, en vertelde dat ze daar nogal gediscrimineerd werd. Aangezien ze er niet uit ziet als iemand die niet uit Ausralië zou kunnen komen en bovendien een gigantisch Australisch accent heeft vroeg ik me af waarom, maar had geen tijd het te vragen want ze moest rijden
Maar goed, ik heb dr gevraagd of ze een website heeft waarop ik haar kunst kan zien, die heeft ze, maar ze wist het adres niet uit haar hoofd, dus dat krijg ik vrijdag

Ik zou best willen... Maar echt rustige plekken op stal wordt errug lastig... Maar goed ik wil haar sowieso binnenkort mee naar t museum nemen (ja, dat vind ze leukquote:Op woensdag 29 april 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mevroi Pien, ik heb de volgende goede tip. Ga gewoon op een rustige plek een goed gesprek aan. Kijk haar diep in haar ogen en je weet het!
 ) Dus dan zien we wel
 ) Dus dan zien we wel  

Ik ben nog nooit op stal geweest (zou niet weten waar ik er een moest vinden), maar ze hebben daar vast wel een hooizolderquote:Op woensdag 29 april 2009 23:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou best willen... Maar echt rustige plekken op stal wordt errug lastig... Maar goed ik wil haar sowieso binnenkort mee naar t museum nemen (ja, dat vind ze leuk) Dus dan zien we wel

Internetquote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op stal geweest (zou niet weten waar ik er een moest vinden), maar ze hebben daar vast wel een hooizolder

Nopequote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op stal geweest (zou niet weten waar ik er een moest vinden), maar ze hebben daar vast wel een hooizolder
 We hebben een hooihok, zonder deur, en de ingang van t hok is recht voor de ingang van het terrein
 We hebben een hooihok, zonder deur, en de ingang van t hok is recht voor de ingang van het terrein  

Ow, kinkyquote:Op donderdag 30 april 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
NopeWe hebben een hooihok, zonder deur, en de ingang van t hok is recht voor de ingang van het terrein

onder het hooi kruipen wordt dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeWe hebben een hooihok, zonder deur, en de ingang van t hok is recht voor de ingang van het terrein

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |