Zou kunnen, het is nu 6 uur, dat is wel een logische tijd voor einde shift.quote:
Dit is wel een erg unieke vorm.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Och romantiek kan vele vormen aannemen.Maar je bent dus wel nieuwsgierig?
Hij kon wel ff doei zeggen, hoe asociaal!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is nu 6 uur, dat is wel een logische tijd voor einde shift.
Op zich wel. Wij zijn zijn entertainment, maar wat krijgen we er voor terug? Niks!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij kon wel ff doei zeggen, hoe asociaal![/troll]
We hadden het eigenlijk moeten vragen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op zich wel. Wij zijn zijn entertainment, maar wat krijgen we er voor terug? Niks!
Oeh je bent nog internetflirtvirgin..quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit is wel een erg unieke vorm.
Hm.. ja.. een beetje.
We hadden alvast doei moeten zeggen. Zoiets hoor je aan te voelen.quote:
Jij bent pro?quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oeh je bent nog internetflirtvirgin..![]()
Ja, maar de tijd ging veel te snel. Ik merkte niet eens dat de half uurtje voorbij ging.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We hadden alvast doei moeten zeggen. Zoiets hoor je aan te voelen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:11 schreef Rasher het volgende:
Ben aan het lurken.
Interessante wending van het topic, goede vorm van entertainment.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:11 schreef Rasher het volgende:
Ben aan het lurken.
Interessante wending van het topic, goede vorm van entertainment.
Mja, als je pro bent, dan word ik makkelijk ingetuind (? ) enzo.quote:
Ik zat te roddelen over jou en dan kom je ineens tevoorschijn.quote:
Ik had toch niet gezegd dat ik weg ging.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zat te roddelen over jou en dan kom je ineens tevoorschijn.
Ik tuin niemand in. Ben heel eerlijk al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, als je pro bent, dan word ik makkelijk ingetuind (? ) enzo.
Hoe onbeleefd!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:19 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik had toch niet gezegd dat ik weg ging.![]()
Juist diegene die dat zeggen zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik tuin niemand in. Ben heel eerlijk al zeg ik het zelf.
Dus ben je nog steeds op werk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:19 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik had toch niet gezegd dat ik weg ging.Jullie twijfelde zelfs nog. Eigen schuld.
Ik kan alleen maar zeggen 'Zoals de waard is...'quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:20 schreef Rasher het volgende:
[..]
Juist diegene die dat zeggen zijn niet te vertrouwen.
Ik vertrouw niemand met een knipoog als PI.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik tuin niemand in. Ben heel eerlijk al zeg ik het zelf.
Je zet koffie en gaat slapen? Ik snap de logica niet...quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:21 schreef Rasher het volgende:
[..]
Nee, ben ondertussen alweer thuis. Heb bakje koffie gezet. Ga zo slapen. Tis mooi geweest.
Gewoon omdat het lekker is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zet koffie en gaat slapen? Ik snap de logica niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand met een knipoog als PI.Ik houd je in de gaten.
Ik val makkelijk in slaap. Biologische klok is naar de klote.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zet koffie en gaat slapen? Ik snap de logica niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe subtiel!
Best wel knap dat je dat volhoudt .quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:25 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik val makkelijk in slaap. Biologische klok is naar de klote.
Heb daarbij maar pas 5 uurtjes geslapen sinds zaterdag.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gewoon omdat het lekker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Jawel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Wil je niet dat ik je in de gaten houd?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:26 schreef Rasher het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe subtiel!
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik snap die post niet.quote:
Ga je slapen? Ik blijf nog wel ff hangen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:37 schreef L.no het volgende:
Bye *zwaait met taitanicmuziek in de achtergrond*
Ik vond dat plaatje gewoon gay (no offence voor de mannenliefhebbers die mee lezen).quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik snap die post niet.![]()
Dan ben ik zeker ook special.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |