Ik vertrouw niemand met een knipoog als PI.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik tuin niemand in. Ben heel eerlijk al zeg ik het zelf.
Je zet koffie en gaat slapen? Ik snap de logica niet...quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:21 schreef Rasher het volgende:
[..]
Nee, ben ondertussen alweer thuis. Heb bakje koffie gezet. Ga zo slapen. Tis mooi geweest.
Gewoon omdat het lekker is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zet koffie en gaat slapen? Ik snap de logica niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand met een knipoog als PI.Ik houd je in de gaten.
Ik val makkelijk in slaap. Biologische klok is naar de klote.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zet koffie en gaat slapen? Ik snap de logica niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe subtiel!
Best wel knap dat je dat volhoudt .quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:25 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik val makkelijk in slaap. Biologische klok is naar de klote.
Heb daarbij maar pas 5 uurtjes geslapen sinds zaterdag.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gewoon omdat het lekker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Jawel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Wil je niet dat ik je in de gaten houd?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:26 schreef Rasher het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe subtiel!
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik snap die post niet.quote:
Ga je slapen? Ik blijf nog wel ff hangen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:37 schreef L.no het volgende:
Bye *zwaait met taitanicmuziek in de achtergrond*
Ik vond dat plaatje gewoon gay (no offence voor de mannenliefhebbers die mee lezen).quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik snap die post niet.![]()
Dan ben ik zeker ook special.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |