Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al een uur wakker. Er zijn altijd mensen die het nog slechter hebben...
Helaas een beetje uit de buurtquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Als er iemand nog een kamer zoekt.. we hebben er weer es 1 vrij
Van het vorige topic nog?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weinig.
Succes met het zoeken naar de ware! En een kusjevan het vorige topic nog
College hè.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mogguh![]()
[..]
Hallo Nachtbraker, nu alweer op?
Ja, in het vorige topic werd er volop gezoend. En ik had jou nog niet gezoendquote:
ik ben wel gestopt met zweten, de laatste fase is aangebrokenquote:
Ik ga straks weer zweten en stinken enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik ben wel gestopt met zweten, de laatste fase is aangebroken
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga straks weer zweten en stinken enzoPaardjes buiten zetten, uitmesten, opstrooien, daarna stink ik wel
Maar, ziek?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik ben wel gestopt met zweten, de laatste fase is aangebroken
Ja, vanavond laat pas hoorquote:
Ow vandaar.. ja geen idee, volg het niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, in het vorige topic werd er volop gezoend. En ik had jou nog niet gezoendDus bij deze.
Denk het, kom net op het werk, een uur lang zitten zweten, en constant hartkloppingen en lichte druk op de borstquote:
Ah op die fiets... Varkensgriep?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Denk het, kom net op het werk, een uur lang zitten zweten, en constant hartkloppingen en lichte druk op de borst
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, vanavond laat pas hoorMoet na het zweten en stinken eerst nog bij een vriend eten
Nee inderdaadquote:
Tja, 't kon ff niet andersquote:
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad
[..]
Tja, 't kon ff niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |