Varkensgriepquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:16 schreef Rauw. het volgende:
Goedemorgen,
Lekker fit op 't werk![]()
ik voel een soort druk op de borst en zweet constant door![]()
Ga ik nu toch ziek worden voor K'dag
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Als er iemand nog een kamer zoekt.. we hebben er weer es 1 vrij
CGquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Nee niet in mijn bedquote:
Meisje dat er nu paar maanden in zit, wil toch een huis met meer sociale contacten.. dusja dan moet je niet bij ons zijnquote:
Te veel/weinig* seksquote:
Jullie zijn niet sociaal?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet in mijn bed
[..]
Meisje dat er nu paar maanden in zit, wil toch een huis met meer sociale contacten.. dusja dan moet je niet bij ons zijn
Tja, dan moet ze maar doorzoekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet in mijn bed
[..]
Meisje dat er nu paar maanden in zit, wil toch een huis met meer sociale contacten.. dusja dan moet je niet bij ons zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Te veel/weinig* seks
*doorhalen wat niet van toepassing is
Wel sociaal, maar doen nooit wat samen ofzo. In twee jaar tijd nu 2x samen gegeten. Dusjah, daar moet je van houdenquote:
Jah klopt, maar het is wel irritant telkens iemand zoeken en hopen dat er wat tussen zit.quote:
Dat is inderdaad wel weinig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel sociaal, maar doen nooit wat samen ofzo. In twee jaar tijd nu 2x samen gegeten. Dusjah, daar moet je van houden
[..]
Jah klopt, maar het is wel irritant telkens iemand zoeken en hopen dat er wat tussen zit.
Mogguhquote:
Hallo Nachtbraker, nu alweer op?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |