Het zou mij eerlijk gezegd ook niks verbazen als Roan vrijdag en in de finale super zong als de afgelopen drie weken dat hij nog wint ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Roan uiteraard. Van mij mag er wel weer eens een man winnen.
Haar benen en billen zijn iig al groots.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:35 schreef SlimShady het volgende:
Rachel is tof! ik hoop dat ze groots wordt.
Roan heeft 2 dingen mee, hij komt verschrikkelijk sympathiek over en de gun-factor is daardoor erg groot, en daarnaast kan hij erg goed met de camera en het podium omgaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het zou mij eerlijk gezegd ook niks verbazen als Roan vrijdag en in de finale super zong als de afgelopen drie weken dat hij nog wint ook.
Ik vind hem echt wel de verrassing van dit jaar..
Aan de poll te zien, komt hij hier toch wat minder sympathiek overquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:11 schreef player90 het volgende:
[..]
Roan heeft 2 dingen mee, hij komt verschrikkelijk sympathiek over en de gun-factor is daardoor erg groot, en daarnaast kan hij erg goed met de camera en het podium omgaan.
Jamalleke kan beter predikant gaan worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht dat iedereen hier zo gek was op Jamalleke?
Met zo'n stem is hij kansloos.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:11 schreef player90 het volgende:
[..]
Roan heeft 2 dingen mee, hij komt verschrikkelijk sympathiek over en de gun-factor is daardoor erg groot, en daarnaast kan hij erg goed met de camera en het podium omgaan.
Zie in hem een enorme kanshebber.
Hoop dat-ie het nummer van Boris gaat doen my special girlfriend, lekker funky nummer of jamiroquai.
Gaan ze nog disco doen?
Dan Jamiroquai met donna summer's bad girls..
Ben er niet helemaal zeker van, in deze cyclus kun je zien dat het ook om de totale act gaat, hoe verklaar je anders dat whatever er nog in zit, die stemmen zijn ook niet super.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:00 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Met zo'n stem is hij kansloos.
Hij komt alleen maar tot z'n recht bij M. Jackson nummers.
Des te meer kandidaten af zullen vallen des te moielijker het voor hem zal
worden om genoeg stemmen te krijgen.
Op dit moment zijn de stemmen van z'n vaste fans voldoende omdat de
aantal stemmers wat meer gespreid zijn onder de anderen.
Als er weer ééntje afvalt dan verwacht ik niet dat de stemmers
van de afgevallen kandidaat op Roan zullen stemmen.
Dan ligt hij er gauw genoeg uit.
Voor hun doen hebben ze best wel goed gezongen. Klonk strakker en vlotter.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:19 schreef player90 het volgende:
[..]
Ben er niet helemaal zeker van, in deze cyclus kun je zien dat het ook om de totale act gaat, hoe verklaar je anders dat whatever er nog in zit, die stemmen zijn ook niet super.
Roan heeft een goede kans denk ik, terwijl Jamal ondanks zijn super-stem er best wel uit kan liggen volgende keer.
Hoe oppervlakkig ook, Jamal is niet moeders mooiste, sorry...
Roan uiteindelijk ook niet, maar heeft nog wel wat .
We zullen zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |