Nou, dus ik word opeens door een onbekend nummer gebeld. Wat doe je? Aannemen of weigeren, als je weigert, weet je nooit welk leuke meisje je niet te horen krijgt, dus door mijn nieuwsgierigheid neem ik toch maar op, en het bleek inderdaad een meisje te zijn. Ze stelde zich kort even voor, en vertelde dat ze voor project heel veel jongens en meisjes zocht die wilden speeddaten met elkaar. Toch wel apart dat ze me daarvoor belde, dus ik vraag hoe ze aan m'n telefoonnummer komt, vertelt ze dat m'n school die heeft gegeven.

Nou toen wilde ze vanalles over mij weten, wat en wie ik allemaal was, wat ik deed, en op wat voor vrouwtjes ik val. Ik allemaal vertellen, en uiteindelijk wilde ze dan weten of ik mee wilde doen.
Klacht: niet weten of ik mee moet doen want speeddaten lijkt me iets voor losers maar misschien is het dit keer niet voor losers en dan is het een gemiste kans... of dan ga ik toch en blijkt het inderdaad voor losers te zijn
Klacht 2: school die mijn telefoonnummer geeft om mij aan het speeddaten te zetten.