Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:20 schreef NiekL het volgende:
Luisteren jullie ook weleens bepaalde muziek niet? Omdat het immers al zo hoog staat in jullie charts? :$
Eigenlijk meer andersom: Ik luister soms muziek zodát het in mn charts staat. Of ik laat mn muziek aan staan als ik even weg ben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:20 schreef NiekL het volgende:
Luisteren jullie ook weleens bepaalde muziek niet? Omdat het immers al zo hoog staat in jullie charts? :$
Ik probeer wel eens een tijdje niet naar The Smiths te luisteren, omdat die telkens op 1 staan in mn weekly charts.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:20 schreef NiekL het volgende:
Ik weet niet eens wat zo'n lijst inhoud, maar op mijnes werkt het gewoon.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:53 schreef Maartel het volgende:
Is een 'recently played'-lijst op je ipod noodzakelijk om fatsoenlijk te scrobblen?
Ik merk de laatste tijd op m'n nieuwe Iphone dat de nummers soms een paar dagen later pas gescrobbled worden, en ik heb (nog) geen recently played-list op de Iphone.. zou dat helpen?
Ja hij pakt hier af-en-toe gewoon nummers van 3 dagen geleden (terwijl ik dagelijks sync) en vaak zijn 90% nummers die gewoon in Itunes zijn afgespeeldquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat zo'n lijst inhoud, maar op mijnes werkt het gewoon.
Soms pakt de scrobbler niet alles bij het synchroniseren, en komt dat de volgende keer door.
anders gewoon een keertje extra handmatig aanklikken.
Soms wil het ook niet altijd werken als je bepaalde, anders dan de standaard, extenties draait.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef frame-saw het volgende:
Ja, daar kwam ik net achterIk had hele complottheorieën verzonnen, maar het bleek allemaal voor niks te zijn.
Had het blijkbaar onbewust gedaan
Done. En gelijk heel de dag radio stations geluisterd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:06 schreef krioro het volgende:
Ik mis de radio wel. Dus ga ik half tegen mijn principe in maar subscriber worden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |