Ik moest précies aan dat soort tokkies denken jaquote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef JanusAnus het volgende:
DRIE KEER TOETEREN VOOR HENK EN TRUUS!!!
En dan babyfoto's erbij, of een foto van je vader toen hij dronken was en iets ongebruikelijks op zijn hoofd had.
Heb gescheiden ouders of heb jij gewoon geen respect en liefde voor je ouders?quote:Op maandag 27 april 2009 23:24 schreef Apekoek het volgende:
pauper, heel origineel idee ook om een spandoek op te hangen
WTF heeft dat nou te maken met het ophangen van zo'n hihahumor spandoek.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb gescheiden ouders of heb jij gewoon geen respect en liefde voor je ouders?
Wat is er nou zo erg om die mensen te laten weten dat je het fijn vindt en het wilt vieren dat ze al zo lang getrouwd zijn?
Zeker in deze tjid, waarin iedereen voor een scheet gaat scheiden, is dat wel erkenning waard.
Dat is HUN uiting daarvan...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
WTF heeft dat nou te maken met het ophangen van zo'n hihahumor spandoek.
Ik moest een klein beetje overgeven tijdens het lezenquote:Op maandag 27 april 2009 23:51 schreef Prixie het volgende:
25 jaar getrouwd recept
Men neme (naam ) +(naam)
Een snufje geluk en een klontje plezier
Twee kopjes koffie en liters bier .
Een pondje respect en een paar lepels erotiek
En op de achtergrond romantische muziek .
Dit alles goed roeren met met passie en eeuwige trouw .
Afblussen met een scheutje ik hou nog steeds van jou.
Succes verzekert zelfs na 25 jaar
Dit doet zelfs de beste kok jullie niet na .
Idd, lijkt wel op een recept van de smurfen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef Thy... het volgende:
[..]
Ik moest een klein beetje overgeven tijdens het lezen
't Is wat...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is HUN uiting daarvan...
waarom maakt dat iemand pauper of tokkie?
dat snap ik niet...
Okay, ik zou het niet op die manier doen maar ik hoef toch niet mijn mening af te dwingen?
waarom is dat pauper?
Ik wil niet "opscheppen" o.i.d., maar toen ik klein was werden dat soort dingen in mijn familie gedaan, en dat waren met 4 eigen huizen (en dan spreek ik over 1979!!!!) toch echt geen paupers
true.. met 4 huizen kun je nog (in jouw ogen) een slechte smaak hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't Is wat...
Dat je 4 huizen hebt wil nog niet zeggen dat je niet vreselijk slechte smaak hebt, namelijk goedkope, oersaaie, flauwe humor leuk vinden?
En ik vind het al helemaaaaaaaaaaal geen uiting van trots of wat dan ook voor een langduring huwelijk eigenlijk. Die link zie ik gewoon niet.
is ie toch nog ergens goed voor geweestquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef Thy... het volgende:
[..]
Ik moest een klein beetje overgeven tijdens het lezen
FFS: jij hebt goeie smaak wou je zeggen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't Is wat...
Dat je 4 huizen hebt wil nog niet zeggen dat je niet vreselijk slechte smaak hebt, namelijk goedkope, oersaaie, flauwe humor leuk vinden?
En ik vind het al helemaaaaaaaaaaal geen uiting van trots of wat dan ook voor een langduring huwelijk eigenlijk. Die link zie ik gewoon niet.
Nee, mij ook niet gezienquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig topicje.
Ik heb ook helemaal niets met die corny afgezaagde dingen, maar goed er zijn mensen die het leuk vinden, laten we het maar vriendelijk houden ok.
En dan "Succes verzekerd" natuurlijk met een d op het eindquote:Op maandag 27 april 2009 23:51 schreef Prixie het volgende:
25 jaar getrouwd recept
Men neme (naam ) +(naam)
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
En dan "Succes verzekerd" natuurlijk met een d op het eind
Die schrale A4tjes met olijke afbeeldingen en semi melige teksten over een jarige of een getrouwd stel wekken dan ook agressie op. Laat staan zo'n spandoek. Vragen om moeilijkheden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef BroesWillems het volgende:
Sjezus, het stikt hier echt van de chagrijnige mensen.
Damn wat oubolligquote:Op maandag 27 april 2009 23:51 schreef Prixie het volgende:
25 jaar getrouwd recept
Men neme (naam ) +(naam)
Moet je wel een flinke gevel/tuin hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou ook het ABC maken en dan voor elke letter een gebeurtenis koppelen uit het leven van je ouders.
Op A4 en dan uitprinten voor ieder familielid. En dan tijdens het feest voorlezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moet je wel een flinke gevel/tuin hebben
Of klein schrijven natuurlijk.
De A staat voor Anus, daar roert papa in als mama moet werken....quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op A4 en dan uitprinten voor ieder familielid. En dan tijdens het feest voorlezen.
C voor Clitoris, gestimuleerd door de buurman.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De A staat voor Anus, daar roert papa in als mama moet werken....
De B staat voor Buurman, die komt altijd als papa weg is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |