Bofkontquote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef MASD het volgende:
Ik krijg altijd een snoepje bij de plaatselijke Turkse winkel. Wat een baas.
Gadsamme, ik ben je darling nietquote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief darling. Het is een goede klacht.
1 voorbeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb een C1000 om de hoek.
Daar ben ik eigenlijk wel blij mee.
+ vuile blik van een besnorde partytent die als winkelmevrouw door het leven gaat als je met je jatten in de buurt van de snoeppot komt.quote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Karasta het volgende:
[..]
1 voorbeeld.
4 tomaten bij de appie = 2 euro als ik me niet vergist
Bij de turk 4 tomaten = 0,50 cent (dan heb je grote)
xDquote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef tisauch het volgende:
[..]
+ vuile blik van een besnorde partytent die als winkelmevrouw door het leven gaat als je met je jatten in de buurt van de snoeppot komt.
[ afbeelding ]
Echte tomatenquote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Karasta het volgende:
[..]
1 voorbeeld.
4 tomaten bij de appie = 2 euro als ik me niet vergist
Bij de turk 4 tomaten = 0,50 cent (dan heb je grote)
Nee, je zegt goeiedag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:00 schreef J.Herrer het volgende:
Om te beginnen zeg je niet goeiedag, maar merhaba of ni hao
Chinese / Turkse levensmiddelen die stukken goedkoper zijn, DIE produkten zijn te vertrouwenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef ikhouvannoodles het volgende:
TS ziet er waars uit als tuig. Niet te vertrouwen dus.
Turkse winkel of niet, ik zeg goeiedag, tis immers Nederlandquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:00 schreef J.Herrer het volgende:
Om te beginnen zeg je niet goeiedag, maar merhaba of ni hao
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:23 schreef IHVK het volgende:
Dan ga je toch niet naar die winkel.
Genoeg andere turken en chinezen.
huh? Het is geen bezorging he het is een supermarkt en ik zie niet waarom ik voor vlees dat 2,39 is 3 euro zou betalenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:15 schreef bijdehand het volgende:
Je betaalt ook een beetje voor de service he. Betaal liever wat extra dan dat ik als een Marokkaan wordt behandeld.
Ik wil beter behandeld worden als dat ik hun behandel, en dat gebeurt dus niet. Bij de Albert Heijn werken tenminste knappe meisjes die soms lachen. Geld DUBBEL EN DWARS waard!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:32 schreef Karasta het volgende:
[..]
huh? Het is geen bezorging he het is een supermarkt en ik zie niet waarom ik voor vlees dat 2,39 is 3 euro zou betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |