Oke ik heb weer eens wat meegemaakt en ik wou het graag met jullie delen.
Zoals een echte baas betaamt doe ik veel aan sport om mijn lichaam gezond te houden.
zoals ook vanavond. na lekkere pasta gegeten te hebben besloot ik om mijn vriendin op te halen en samen naar de sportschool af te reizen.
Mijn vriendin heeft daar lekker cardio gedaan in de sportschool om haar figuurtje bij te houden en ik heb lekker een uurtje muay thai gedaan en daarna nog wat fitness. Op het moment dat we lekker wouden gaan douchen was er net een waterleiding gesprongen dus de douches deden het niet

klote zooi.
Ik dacht dit is een mooi moment om even lekker uitgebreid samen bij mijn schoonouders in bad te gaan en er even een groot sexfeest van te maken... echter ging die vlieger ook alweer niet op.
![]()
mevrouw moest namelijk morgen ochtend supervroeg opstaan om stage te gaan lopen.
Ik had besloten dat ik dan maar lekker naar huis ging om daar te douchen.
Dus ik zet mijn vriendin thuis af en drink even nog een sapje voordat ik naar huis ga.
Op het moment dat ik weg ging komt haar broertje nog even naar me toe lopen met een leuke CD voor in de auto. Het bleek Negativ te zijn.
![]()
nu hou ik wel van Nederlandstalige hiphop ( jaja ik weet het niemand is perfect )
dus ik haalde mijn metallica cd eruit ( jaja ik weet het niemand is perfect ) en reed naar huis.
ik stonk nogal naar zweet (duh) en had wat haast om thuis te komen.... en daarbij ging ik wat sneller dat de wet het toestaat. normaal gesproken zie je nooit politie op de Veluwe maar dan natuurlijk wel.
met dat ik stil ga staan en mn raampje open zie ik een best appetijtelijke blonde jonge agente naar me toelopen. Juist op het moment dat ze naast me staat begint er een nieuwe track.
HOEREN IN DE CLUB, ER ZIJN HOEREN IN DE CLUB.
oke im fucked dacht ik dus.
gesport dus:
-gaar hoofd
douches kapot dus:
-stink naar zweet
ik reed te hard
en hoeren in de club er zijn hoeren in de club.
dat KON niet goed gaan dacht ik nog bij mezelf...
zegt ze
"hey is dat Nega. Dit is echt een lauw album man. Wil je invervolg wat op je snelheid letten.
Ik ga ook altijd harder rijden als ik dit album draai dus ik begrijp het wel maar het is voor je eigen en andermans veiligheid
fijne avond nog"Klacht... hoer werkt bij de politie en vind hoeren in de club een mooi nummer...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty