Nou he!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoe.Nou gelukkig is hij verlost van zijn ondragelijke geheim.
Je kent zeker geen homo's?quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Ik hoop dat jullie hele soort afsterft
Kusjes
uberfantastische mannen vind je hier in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De enigen met die illusie wonen in PUB.
Wat versta je onder 'de laatste tijd' ?quote:
Dan zoek je niet goed genoeg.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
je vind???????????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
BT even een tipAls iemand je leuk vind , zal hij na al die tijd ook wel gevoelens blijven houden
Die gaan niet zomaar weg door er niet over te praten.
Encyclopedia Dramatica weet hoe het zit!quote:A woman is the useless skin around the vagina. Only topic of interest about a woman is whether she spits or swallows.
General facts
Though debated otherwise by some feminists, women are NOT people. They are far less intelligent than men, incapable of making decisions as well as men do because they are on their period almost all the time. Being genetically inferior and incapable of taking responsibility for their actions (nothing is ever their fault) they are to be accompanied by a male custodian at all times. Men are entitled to pussy, and just because it is attached to a woman, doesn't mean they have rightful control of it.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Encyclopedia Dramatica weet hoe het zit!
je ziet het ts, je kan dus best wel vrienden zijn met een man met bindingsangst zonder dat er seks bij komt kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef Remexxy het volgende:
Ik begrijp deze klacht wel. Maar het hoeft niet zo te zijn, ik heb ook gewone vriendinnen gehad die mijn maatje zijn. Als mensen echt seks willen dan gaan ze maar naar de hoeren + dat ze nog handen hebben en internet.
Een weet je waarom ik nu geen vrouw wil hebben voor een relatie of verkering
Een relatie![]()
Verminderde vrijheid![]()
![]()
Mij elke keer aanpassen, ter, wel ik constant op de lippen zit van die dame![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |