Baas Leonos! Ik krijg hem ook binnen binnen zoals reeds eerder vermeldquote:
Mirrors Edge is een proof of concept-game, maar wel een goed uitgewerkte.quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Bijna klaar met Mirror's Edge!
Toch wel een teleurstelling![]()
Het begin is super vet want dan ren je nog over die daken en dat is gewoon tof gedaan.Later op ga je steeds meer die kut gangetjes in waar niets aan is en waar het gewoon trail en error wordt!
Verder is het verhaal ook stom en zitten er een aantal neppe dingen in die het ook wel verpesten!
Deze game maar dan free roaming zou wel echt vet zijn
7k!quote:Op maandag 27 april 2009 22:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben trouwens blij dat ik Onechanbara niet meer hoef te spelen, wat een enorme klotegame is dat!!!
Jaja, just another steppingstone to greatness!quote:
Geen probleem hoor, fix ik wel evenquote:
En de award voor meest behulpzame mod gaat naar......quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En de award voor meest behulpzame mod gaat naar......
[ afbeelding ]
RAYMANNL!!!
Sorry ouwe baas, de users hebben gesproken!quote:
Welke users? Ik wil namen!quote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry ouwe baas, de users hebben gesproken!
Maar je blijft natuurlijk mijn persoonlijke nummer 1!!
(na Roy)
Ik sowieso. Bernie is de vriendelijkste mod allertijden!quote:
Toen ik zondag die game ff voor de grap bij me zusje speelde had ik al zoiets van: dit ga jij niet leuk vindenquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Bijna klaar met Mirror's Edge!
Toch wel een teleurstelling![]()
Het begin is super vet want dan ren je nog over die daken en dat is gewoon tof gedaan.Later op ga je steeds meer die kut gangetjes in waar niets aan is en waar het gewoon trail en error wordt!
Verder is het verhaal ook stom en zitten er een aantal neppe dingen in die het ook wel verpesten!
Deze game maar dan free roaming zou wel echt vet zijn
Hij kon er maar niet over ophouden op MSNquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je echt Turning Point gehaald Aquila?
Mijn hemel, hoe diep kun je zinken. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |