Nogmaals: Waarom noem je 'm De Gaalquote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jouw perceptie, ik vind de Gaal een topcoach! Een man met visie, een man met ideeën die overal in den lande sympathie kweekt met zijn voetbalmethodes.²
Nou, dat durf ik wel in twijfel te trekken. Kijk eens naar Mounir, de topscorer, wellicht de belangrijkste man van het elftal, nuchter als maar zijn kan.quote:
de gaalquote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogmaals: Waarom noem je 'm De Gaal?
normaal gebruik hier in vbl ondertussenquote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geheel in de stijl van De Bies, De Wijn, De Bronck.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik constateer slechts, de conclusie is (o.a.) aan jou.quote:
Als je de media enkel volgt kan ik je beeld snappen. De club is momenteel een stuurloos schip, hier is echter bewust heen gewerkt door Kuijer en zijn old-boys netwerk van de RvC.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik weet wat ik in de media lees. Dat gedonder rond de club ben ik simpelweg zat. Ik heb niks tegen Roda, ik hoop dat de club weer stabiel wordt, maar daar ziet het er tot nu toe niet naar uit. Al zal ik als buitenstaander uiteraard niet alles weten van wat er gaande is. Hoe zie jij, als supporter, op dit moment de toekomst van de club?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wou dat je dit post even edith, Tong.
Inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Het begint een beetje saai te worden, ik mis de lollige opmerkingen van Gijp, net werd ie zelfs afgekapt door Dirk S.
inderdaad, en ik zie johan nu niet van gaal zo afbranden als vorige week, alleen maar omdat Dirk er zit.quote:
De Gaal.quote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef M0NTANA het volgende:
Wie werd er nou met Schalke 04 in verband gebracht? Louis van Gaal of Demy de Zeeuw?
Louisquote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef M0NTANA het volgende:
Wie werd er nou met Schalke 04 in verband gebracht? Louis van Gaal of Demy de Zeeuw?
De Gaalquote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef M0NTANA het volgende:
Van Gaal de zeeuw met HSVquote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef M0NTANA het volgende:
Zal me niks verbazen als hij in de reclame de studio binnenstormt en Scheringa schuimbekkend uit zijn stoel wil slaan, onder begeleiding van luid geschreeuw. 'Mijn stoel! Mijn stoel!' Waarop Van der Gijp meerdere 'Hansies' nodig heeft om hem rustig te krijgen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef Stofje het volgende:
Ik mis Hansie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |