Ahum. Drie keer!quote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Mijn held heeft nooit de EC1 gewonnen met Ajax, Louis wel.
Om misselijk van te worden ja. Als Scheringa langskomt is het altijd één grote goednieuwsshow. Of het nu gaat om AZ of DSB, de zaken gaan altijd geweldig.quote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het geld overwint altijd, het is als in de wet van de sterksten. Het meest pijnlijke is dan nog die smeuïge glimlach die de Scheer dan inzet.²
met AZ is ie net landskampioen.. En DSB loopt ook al een trein.quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Om misselijk van te worden ja. Als Scheringa langskomt is het altijd één grote goednieuwsshow. Of het nu gaat om AZ of DSB, de zaken gaan altijd geweldig.
eet u een hapje mee?quote:Op maandag 27 april 2009 22:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Moet ik meteen aan de achterlijke keukenreclame van 'm denken
De Scheerquote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Om misselijk van te worden ja. Als Scheringa langskomt is het altijd één grote goednieuwsshow. Of het nu gaat om AZ of DSB, de zaken gaan altijd geweldig.
Hoeze nepquote:
Cruijff liet Berkamp debuteren als B-1 speler en werd tegengewerkt door de KNVBquote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat laatste heeft hij gemeen met Rijkaard. En Cruijff... ja hmm.. kan me niet meer herinneren hoe die het met Oranje gedaan heeft.![]()
Wel de Europacup 2. En die hadden jullie nog niet.quote:
Ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 22:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Moet ik meteen aan de achterlijke keukenreclame van 'm denken
Is ie al klaar dan?quote:Op maandag 27 april 2009 22:15 schreef Dos37 het volgende:
deze aflevering was troep
Dat is een beetje triest inderdaad, net of er echt zo'n hevige rivaliteit is.quote:
Veel volk daar is dat nog gewoon uit hun ArenA jarenquote:
Hier heeft hij echt gelijk in.quote:
Werd tijd ook. Waar kijk jij voor dan?quote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
Derksen gaat Gaal bashen. Was wel te verwachten
De Balk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De Scheer zou Balkenende zo één op één kunnen vervangen.²
Gijpquote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Werd tijd ook. Waar kijk jij voor dan?
Een beetje VOC-mentaliteit is de Scheer idd niet vreemd.quote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De Scheer zou Balkenende zo één op één kunnen vervangen.²
Welkomquote:Op maandag 27 april 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou vooruit dan, ik kijk even mee tot het Sportjournaal.
Johan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |