geen Hansiequote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef Neleos het volgende:
Ik mis Kraaij nu al.
Wantquote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef Neleos het volgende:
Ik mis Kraaij nu al.
De laatste tijd zegt ie steeds vaker zinnige dingen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Zijn meesterlijke grappen? Zijn geweldige nieuwtjes die niemand weet?
quote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer, er wordt geen Hansie geroepen vandaag.²
klopt, maar daar weet johan ook vrij weinig van. die is meer van de organistatiekant.quote:Op maandag 27 april 2009 21:40 schreef mcyodogg het volgende:
Van der Gijp is eigenlijk de enige die regelmatig met voetbaltechnische argumenten komt, nietwaar?
Neen, bij hem valt het op omdat hij het te weinig doet. Hij is bovenal grappenmaker. Hij kweekt veel sympathie in den lande.quote:Op maandag 27 april 2009 21:40 schreef mcyodogg het volgende:
Van der Gijp is eigenlijk de enige die regelmatig met voetbaltechnische argumenten komt, nietwaar?
Tuurlijk, op TV de vriendelijke man spelen...quote:Op maandag 27 april 2009 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, let eens op Scheringa: kijk eens goed naar zijn onnozele uitstraling: allemaal nep. Hij is keihard.²
Als jij dat vindt, zegt dat genoeg over jou.quote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
De laatste tijd zegt ie steeds vaker zinnige dingen.
Als jij vindt dat dat genoeg over hem zegt, zegt dat genoeg over jou.quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als jij dat vindt, zegt dat genoeg over jou.
Vorige week was ik 't een paar keer helemaal met 'm eens. Ik weet even geen voorbeelden meer, maar toch.quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als jij dat vindt, zegt dat genoeg over jou.
Zeker, als je ziet wat voor bolwerk er nu staat en dat ze bv. sterren als Mounir en Schaars in de gelederen hebben. Top!quote:Op maandag 27 april 2009 21:44 schreef venomsnake het volgende:
Wel mooi die organisatie bij AZ.
Is toch mooi, straks allemaal grote stadions in Nederland.quote:
Ja, leuk voor het WK, maar daarna zijn ze allemaal nog niet voor de helft gevuld.quote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is toch mooi, straks allemaal grote stadions in Nederland.
Weet ik niet.. Meeste stadions zijn wekelijks uitverkocht.quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, leuk voor het WK, maar daarna zijn ze allemaal nog niet voor de helft gevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |