het hangt sterk af van de instellingen van je scherm. ik heb de gamma van mijn scherm omhoog gekrikt en hier ziet het er prima uit. Geen idee hoe dat bij andere mensen is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:12 schreef Maanvis het volgende:
tijd om standaard wat gamma-correctie toe te passen op die caps
Ik heb zojuist de brightness van m'n philips 17'' 170S monitor aangepast naar 100%, en de foto's van Eline en Jeroen zijn nog steeds erg donker...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Danny het volgende:
[..]
het hangt sterk af van de instellingen van je scherm. ik heb de gamma van mijn scherm omhoog gekrikt en hier ziet het er prima uit. Geen idee hoe dat bij andere mensen is.
Wat is gamma?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Danny het volgende:
[..]
het hangt sterk af van de instellingen van je scherm. ik heb de gamma van mijn scherm omhoog gekrikt en hier ziet het er prima uit. Geen idee hoe dat bij andere mensen is.
ow, ik heb de instellingen via de nvidia driver aangepast. gamma opgekrikt en klaar. kan er weinig aan doen dat de streams donker zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de brightness van m'n philips 17'' 170S monitor aangepast naar 100%, en de foto's van Eline en Jeroen zijn nog steeds erg donker...
maar gebruik je geen batch converter (bijv. Imagemagick) om het fok! logo erin te gooien? dacht dat het dan ook wel makkelijk ging om ff een standaard gamma correctie eroverheen te gooienquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Danny het volgende:
[..]
ow, ik heb de instellingen via de nvidia driver aangepast. gamma opgekrikt en klaar. kan er weinig aan doen dat de streams donker zijn.
Ze mochten overdag toch niet op de bedden zitten/liggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef Danny het volgende:
http://www.fok.nl/danny/bunker/2804/bunker_2804_29.jpg
dat dacht ik ook idd, maar dat doen ze al de hele dag, dus erg strikt zijn de regels niet. Jammer dat ze op dag 1 al hun eigen regels overboord smijten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze mochten overdag toch niet op de bedden zitten/liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |