Je hebt er die dat wel doet.quote:
Gast, echt...quote:Op maandag 27 april 2009 19:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Gelukkig ben jij nog maagd en nog niet gewend aan normale menselijke sappen! Komt nog wel,
ik zie jou in mijn glazen bol een ongesteld meisje beffen, dus gaat goedkomen!
Gewoon doorgaan!!!!
Dit dusquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef sinadO het volgende:
Dan zie je zo een leuk meisje lopen en denk je van 'mwoah, zak over de kop en neuken voor het vaderland'
Dat dus...quote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef Leanne het volgende:
anti klacht: zweten tijdens de sex is geil
Maar achteraf zo koudquote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef Leanne het volgende:
waar is de paint
anti klacht: zweten tijdens de sex is geil
Laatst ergens gelezen of gehoord ofzo, dat zweten dus niet tegen deo helpt.quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij helpt deo geeneens tegen zweten
Tuurlijkquote:
Welnee.quote:Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan zie je het minder, of gewoon niet.
Ik zweet zelf genoeg en weet uit ervaring dat het op een zwart shirt niet of nauwelijks opvalt.quote:Op maandag 27 april 2009 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Welnee.
Alles wordt donkerder.
maak je zwarte shirt maar eens nat, wedden dat je het ziet?
Dan let je niet goed genoeg op.quote:Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zweet zelf genoeg en weet uit ervaring dat het op een zwart shirt niet of nauwelijks opvalt.
Odorex werkt wel.quote:Op maandag 27 april 2009 20:41 schreef okkie-man het volgende:
[..]
TuurlijkIs allemaal een grote reclamestunt
"Click" is anders best te doenquote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Odorex werkt wel.
Axe dry uiteraard niet, maar axe werkt niet eens om lekker te ruiken
Axequote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef marcel-o het volgende:
[..]
"Click" is anders best te doen
de rest is
For Real!quote:
Deze zin voegt toch niks toe ??quote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef sinadO het volgende:
Dan zie je zo een leuk meisje lopen en denk je van 'mwoah, zak over de kop en neuken voor het vaderland', kom je dichterbij heeft ze van die ranzige natte plekken onder de armen, terwijl het nog niet eens warm is buiten. Dan denk ik:
[ afbeelding ]
Klacht: meisjes die excessief zweten terwijl ze nog niet eens uitgewoond worden.
Ah bah!quote:Op maandag 27 april 2009 19:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Gelukkig ben jij nog maagd en nog niet gewend aan normale menselijke sappen! Komt nog wel,
ik zie jou in mijn glazen bol een ongesteld meisje beffen, dus gaat goedkomen!
Gewoon doorgaan!!!!
Die dus...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef Maikuuul het volgende:
Nivea Dry FTW !
En ruikt nog lekker ook + laat geen zwarte strepen achter op kleding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |