meest onzinnige klacht die ik ooit gehoord heb en nog zal horenquote:Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef easyphp het volgende:
Muziek wat haat ik dat toch. Alleen paupers luisteren muziek. En dan ook nog andere afzeik over hun muziek keuze. Mensen die muziek is al hobby hebben
![]()
![]()
Klacht: Muziek en de pauperts die het aantrekt.
Tuurlijk. Omdat 't goede muziek is.quote:Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef Nikmans het volgende:
Dit topic gaat binnen 2 pagina's over metal
Eerst klaagt TS over mensen die anderen afzeiken om hun muziek keuze, en daarna zeikt TS over de muziekkeuze van anderen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef easyphp het volgende:
Muziek wat haat ik dat toch. Alleen paupers luisteren muziek. En dan ook nog andere afzeiken over hun muziek keuze. Mensen die muziek is al hobby hebben
![]()
![]()
Alleen paupers luisteren muziek. Ik heb wel wat beters te doen dan naar dat stomme volkse vermaak te luisterquote:Op maandag 27 april 2009 19:58 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die geen muziek luisteren.
Leef je niet of zo?
Ik klaag over muziek in het algemeen. En tokkies die ruzien maken over muziek.quote:Op maandag 27 april 2009 19:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst klaagt TS over mensen die anderen afzeiken om hun muziek keuze, en daarna zeikt TS over de muziekkeuze van anderen.
Wat klopt hier niet?
TS hééft geen leven.quote:
Nee, over PHP praten, das leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef easyphp het volgende:
Muziek wat haat ik dat toch. Alleen paupers luisteren muziek. En die tokkies die ook nog discussies en ruzie hebben over muziek![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |