abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2009 @ 19:47:49 #101
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_68433606
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

U.K is nu ook bevestigd
Ja zag het nu ook, sorry Ik denk trouwens dat een vast overzicht voor in de OP niet echt te doen is. Dan kun je beter iets erin stoppen als die Wiki-kaart die steeds bijgewerkt wordt of een live-blog dat je misschien als afbeelding kunt plaatsen, zodat je niet telkens hoeft te updaten maar de kaartjes/overzichtjes zichzelf bijwerken. Verder zou ik er nog wat linkjes uitgooien, vooral die kaartjes op Google Maps e.d. zijn wel handig
Wie dit leest is alfabeet.
pi_68433611
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:44 schreef Corkscrew het volgende:
Hopelijk komt er snel een Pandemic II-bericht "Aftershocks in Mexico have ceased", anders wordt het wel erg rampzalig
Eerder: Reports of death are coming in from Russia
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 27 april 2009 @ 19:49:10 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68433645
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Ja zag het nu ook, sorry Ik denk trouwens dat een vast overzicht voor in de OP niet echt te doen is. Dan kun je beter iets erin stoppen als die Wiki-kaart die steeds bijgewerkt wordt of een live-blog dat je misschien als afbeelding kunt plaatsen, zodat je niet telkens hoeft te updaten maar de kaartjes/overzichtjes zichzelf bijwerken. Verder zou ik er nog wat linkjes uitgooien, vooral die kaartjes op Google Maps e.d. zijn wel handig
Welke linkjes zou je eruit gooien? Ik sta open voor verbetering!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68433664
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

U.K is nu ook bevestigd
Top zit in hartje Londen (Euston Square, 2 tot 3 haltes verwijdert van Liverpool street en Baker street).
En er zit er toch eentje op mijn afdeling de longen uit het lijf te kuchen....

Gelukkig ben ik rationeler dan dat.
Maar eerlijk is eerlijk. Als er serieus blijkt dat het wel degelijk riskant gaat worden twijfel ik er niet aan om mijn onderzoek hier in Londen te staken en gewoon lekker de "barre" tijden in mijn eigen huisje door te brengen
Profiel opgeheven.
pi_68433671
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Het gaat hard zo. Familie komt vrijdag terug uit Mexico, mag toch hopen dat ze het niet hebben opgelopen o.i.d. Zover ik weet zitten ze niet in Mexico City, maakt dat een hoop verschil?
Er zijn griepgevallen in 10 verschillende mexicaanse staten. Laat die lui nog even wegblijven!
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 19:51:04 #106
8781 crew  Frutsel
pi_68433710
quote:
UN considering raising global pandemic alert level due to swine flu spread

27 April 2009 – With swine flu infections now confirmed in four different countries, the United Nations health agency may raise the international pandemic alert today to phase 4 or 5 – out of six – for the first time since the current warning system was introduced in 2005 for the avian influenza crisis.
The emergency committee, established by the World Health Organization (WHO) to advise on the recent outbreak of the deadly new strand of the flu virus, is currently meeting to determine the status of the pandemic alert level.

WHO reported that there are confirmed cases in Canada, Mexico, Spain and the United States, and there are rumours of the infection spreading to others.

“We now have 40 reported cases in the United States and approximately 26 in Mexico, others in Canada and we now have a verified case in Spain,” a WHO spokesperson told reporters in Geneva.

Phase 5 of the WHO pandemic alert levels is characterized by human-to-human spread of the virus into at least two countries in one WHO region.

“The declaration of Phase 5 is a strong signal that a pandemic is imminent and that the time to finalize the organization, communication, and implementation of the planned mitigation measures is short,” says the agency’s website.

The geographic spread and the increasing number of human cases of swine influenza A (H1N1) has brought forward the second meeting of the WHO emergency committee to today.

Secretary-General Ban Ki-moon also expressed concern over the virus, noting that under WHO Director-General Margaret Chan, “the UN system is actively working with all concerned Governments, especially those of Mexico and the United States, to rapidly scale up support in controlling the outbreak.”
  maandag 27 april 2009 @ 19:51:08 #107
241594 iBolt
Lighting
pi_68433714
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:49 schreef Bierie het volgende:

[..]

Top zit in hartje Londen (Euston Square, 2 tot 3 haltes verwijdert van Liverpool street en Baker street).

Maar eerlijk is eerlijk. Als er serieus blijkt dat het wel degelijk riskant gaat worden twijfel ik er niet aan om mijn onderzoek hier in Londen te staken en gewoon lekker de "barre" tijden in mijn eigen huisje door te brengen
Gewoon een kerel zijn en met een mondkapje gaan rondlopen
  maandag 27 april 2009 @ 19:51:14 #108
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68433720
Klinkt cru, maar ik zit nog steeds te wachten op de eerste dode buiten Mexico

Ik neem aan dat Mexico nu toch wel hulp krijgt bij het bestrijden ervan, waarom lijken de gevallen buiten Mexico milder?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_68433747
The U.N. says the World Health Organization may declare a global pandemic today and raise the alert level to 4 or 5 for the first time. Frutsel!
pi_68433795
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef iBolt het volgende:

[..]

Gewoon een kerel zijn en met een mondkapje gaan rondlopen
Flikker op. Ik vind dat er zo mongool uitzien. Zo zijn er zat hier hoor. Lopen een paar onderzoekers /Phd's uit azie rond die al tijden iedere dag binnenwandelen met een mondkapje.

Maar nee dat is aan mij niet besteed
Profiel opgeheven.
pi_68433811
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Je doet er wel luchtig over. Je familie zal er maar getroffen door worden
Luchtig, luchtig, ik zeg alleen dat het niet de apocalyps is en dat bijna iedereen die je kent het zal overleven. Het slaat nog geen deukje in de totale wereldbevolking om maar eens iets te noemen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68433814
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef -Techno- het volgende:
Klinkt cru, maar ik zit nog steeds te wachten op de eerste dode buiten Mexico

Ik neem aan dat Mexico nu toch wel hulp krijgt bij het bestrijden ervan, waarom lijken de gevallen buiten Mexico milder?
*New York
As of [26 Apr 2009], the United States Government has reported 20
laboratory confirmed human cases of swine influenza A/H1N1 (8 in New York,
7 in California, 2 in Texas, 2 in Kansas, and 1 in Ohio). All 20 cases have
had mild influenza-like illness with only one requiring brief
hospitalization. No deaths have been reported. All 20 viruses have the same
genetic pattern based on preliminary testing. The virus is being described
as a new subtype of A/H1N1 not previously detected in swine or humans.

US authorities
said 8 people were infected with swine flu in California and Texas, and all
recovered.

*Mexico

*Canada
*Spanje
*U.K

* Nova Scotia

Nova Scotia's chief public health officer, Dr. Robert Strang, said the east
coast Canadian province had confirmed 4 "very mild" cases of swine flu in
students ranging in age from 12 to 17 or 18. All are recovering, he said.

"It was acquired in Mexico, brought home and spread," Strang said

NEW ZEALAND
Health officials said tonight there were also 3 other high schools at risk,
with pupils from Northcote College having recently returned from Mexico,
while Pinehurst and Westlake Girls High also had pupils in the United
States and South America. Health minister Tony Ryall said most of the
flu-affected pupils from Northcote College were on the "road to recovery",
but other pupils had since come down with flu-like symptoms. The affected
pupils were being kept in isolation at home along with their family
members. One pupil had been hospitalised, but their condition was not
serious, officials said.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  maandag 27 april 2009 @ 19:54:40 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68433844
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]
pi_68433848
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:49 schreef Bierie het volgende:

[..]

Egoist!
Dus jij neemt dan een virus mee naar ons land?
Ze moesten je opsluiten!
Ranzig type
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 27 april 2009 @ 19:55:17 #115
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_68433872
In New York zijn het er 45 en worden er 100 mensen onderzocht, staat nog een verkeerd aantal in bovenstaande post.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_68433890
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Egoist!
Ze moesten je opsluiten!
Ranzig type
Waar heb jij het nou weer over? :/
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 19:55:36 #117
8781 crew  Frutsel
pi_68433891
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:51 schreef buachaille het volgende:
The U.N. says the World Health Organization may declare a global pandemic today and raise the alert level to 4 or 5 for the first time. Frutsel!
  maandag 27 april 2009 @ 19:56:08 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68433911
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68433912
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Egoist!
Ze moesten je opsluiten!
Ranzig type
Godskolere wat zijn typetjes zoals jij grappig zeg

Maar is goed hoor, ik ben een ranzig type Wil je nu met me uit?
Profiel opgeheven.
  maandag 27 april 2009 @ 19:56:34 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68433930
Nou bedenk ik me he.... als het virus voornamelijk jonge mensen met een sterk afweer systeem treft, waarom dan bv de risico groepen geen opdonder op hun afweer systeem geven? Met bijvoorbeeld chemo ofzo?
  maandag 27 april 2009 @ 19:57:47 #121
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68433998
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef Qwea het volgende:
Nou bedenk ik me he.... als het virus voornamelijk jonge mensen met een sterk afweer systeem treft, waarom dan bv de risico groepen geen opdonder op hun afweer systeem geven? Met bijvoorbeeld chemo ofzo?
Omdat alle gevallen buiten Mexcio nogal mild zijn.....
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_68434008
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef Steeven het volgende:
In New York zijn het er 45 en worden er 100 mensen onderzocht, staat nog een verkeerd aantal in bovenstaande post.
laat het er 45 zijn...wil eigenlijk alleen aangeven dat er meer mensen beter worden en slechts heel mild ziek zijn dan mensen die omkiepen of zwaar ziek zijn. je kan je ook afvragen of alle sterfgevallen in de 8.7 miljoen tellende stad mexico stad wel daaraan overleden zijn of dat ze misschien nog andere complicaties hadden (hartproblemen of welke andere zaken dan ook)
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  maandag 27 april 2009 @ 19:58:06 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68434011
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef Bierie het volgende:

[..]

Godskolere wat zijn typetjes zoals jij grappig zeg

Maar is goed hoor, ik ben een ranzig type Wil je nu met me uit?
Waarom grappig? Ik vind dat ze niet helemaal ongelijk heeft, jij wel? Stel dat zo'n kapje kan voorkomen dat jij besmet wordt en andere mensen kan besmetten, is het dan niet het overwegen waard?

Tis maar een hersenspinsel hoor
  maandag 27 april 2009 @ 19:58:26 #124
57586 Bananenman
-----------
pi_68434030
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef Qwea het volgende:
Ja, laten we de hele gezonde bevolking even een chemokuurtje kado doen joh
  maandag 27 april 2009 @ 19:58:32 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68434034
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Omdat alle gevallen buiten Mexcio nogal mild zijn.....
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde ook meer ALS het echt erg wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')