quote:Op maandag 8 juni 2009 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
En dat is een mooie exploit ook. Het gaat erg lastig zijn voor Nintendo om er iets tegen te doen.
Dit in tegenstelling tot de inmiddels dode Twilight Hack en de vast ook niet lang meet blijvende BannerBomb.
Dat inderdaad. En daarbij komt dat de exploit nooit via het systeemmenu gaat. De twilighthack buitte ook een fout in een spel uit, maar die moest eerst nog wel langs het systeemmenu. Dus de Wii kon gewoon controleren op die specifieke save tijdens het kopiëren en die dan weigeren. Maar deze nieuwe exploit zet je gewoon direct op SD en laad je alleen in het spel zelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef seventhseagulll het volgende:
Deze exploit maakt gebruik van een fout in de game. Nintendo kan de gamecode niet meer veranderen, maar dat kunnen ze wel doen van de code waar BannerBomb gebruik van maakt.
preloader, is dat die bootmii?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Byte_Me, dat ligt aan de regio. je kunt het wiimenu regiovrij maken met preloader (moet je goed weten wat je goed) of je kunt de kanalen starten via de nieuwste Gecko OS
zou gewoon moeten werken. het is met beide firmwares compatible. wel hebben ze elk aparte hacks, je moet daarvoor dus het goede bestand pakkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, Preloader 0.29 krijg ik niet meer gestart met Firmware 4.0E of 4.1..
Even kijken of ik dan niet wat gemist heb dan. Ik heb de firmware geupdate via Waninkoko's 4.0/4.1 Firmware updater. (4.0E en 4.1E verschilt niet zoveel, naar ik weet enkel een bugfix voor Wii Sports Resort) Zodra je een Firmware update draait ben je Pre-loader kwijt (naar wat ik begrepen heb), dus ik probeerde Pre-Loader opnieuw te installeren via Homebrew. Pre-Loader installer draait, geeft iets van wait 5 sec. vervolgens start de Wii opnieuw op. Geen Pre-loader-configuratie scherm meer te zien.. enkel dat scherm met die Health warning. Maar moet er perse een Hack-ini aanwezig zijn dan? Ik dacht dat ik gewoon de 0.29 hack-ini erop stond. Maar goed ben bang dat m'n Wii niet meer opstart als ik de hack.ini weghaal..quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zou gewoon moeten werken. het is met beide firmwares compatible. wel hebben ze elk aparte hacks, je moet daarvoor dus het goede bestand pakken
Ik heb het probleem al gevonden. Er is nu een soort van update van de Hacks.ini voor 4.1E firmware. Probleem was namelijk dat Pre-loader na het herinstalleren, de hacks.ini file niet kon vinden. Ik heb nu een beta-hack.ini file gedownload die waarschijnlijk in pre-loader 0.30 komt te zitten, die werkt nu wel..quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet na het starten op 1 drukken, dan gaat de installatie verder
Een hacks.ini is niet per se nodig, dat is alleen als je system menu hacks wilt. Je kunt het bestand ook achteraf nog plaatsen. Nadat de system menu hacks eenmaal geinstalleerd zijn, kun je hacks.ini verwijderen. Dat bestand wordt namelijk naar het flashgeheugen overgezet.
Het is trouwens mogelijk dat je een 'system files are corrupted' foutmelding krijgt na het installeren. Dat los je op door in het preloadermenu naar de instellingen te gaan en daar het system menu ios op 60 te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |