Reeds geïnstalleerde kanalen zouden moeten blijven staan na een update. En anders kun je ze gewoon opnieuw kosteloos uit het winkelkanaal halen natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef TinusMen het volgende:
Al die stomme tvp's... Je kunt hem toch zo weer in de lijst terug vinden??
Waar ik wel benieuwd naar ben. Is er al een manier dat je, je wii kunt updaten en dat je wiiware en VC spellen enzo blijven staan??
Ze staan los van elkaar. Het enige is dat als je een modchip hebt het iets makkelijker is om het homebrew channel te installeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef athlonkmf het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk als je een modchip+homebrew heb?
omdat je zo aan zelda kan komen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ze staan los van elkaar. Het enige is dat als je een modchip hebt het iets makkelijker is om het homebrew channel te installeren.
Kopen, gebruiken, retourneren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:52 schreef Holy_Goat het volgende:
erzijn hier zo veel mensen op dit forum die dit topic volgen, kan ik dan van niemand ff zelda lenen ?
Misschien een wat apart merk kaart dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:44 schreef EvilMarc het volgende:
Foutje, er moest nog een g voor, ik heb dus Geen sdhc maar een standaard sd kaart.
Je moet natuurlijk wel de leuke dingen weten te vinden. Wat voor programma's heb je bijv. geprobeerd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:04 schreef Ericjuh het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat de homebrew ervoor ging zorgen dat ik wii meer ging gebruiken. Helaas vind ik eigenlijk de homebrew beetje tegenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |