Een nieuw tapijt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:30 schreef The_Dean het volgende:
Ouders van een collega hebben me net even veel geld bespaard
Net twee jaar oud, zo gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:30 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat al in jouw huis neem ik aan? Aan die gitaren te zien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:30 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Je klinkt enthousiastquote:
Ik kan het op z'n tijd best wel waarderen. Niet langer dan een minuut of 5 meestal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:45 schreef -Menn0- het volgende:
Naar dit soort bagger kan toch niet serieus geluisterd worden
Als je een lijstje met die pedalen maakt, kan ik je misschien wel helpen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef nightfall het volgende:
gisteren een mesa studio geruild tegen een berg pedalen, wat cash en een gemodde jmp-1, 't zal mij benieuwen,. hopen dat ik die zooi verkocht krijg,. mja,. die gast bleef aandringen en met het geld erbij was het wel een mooie deal,. allemaal dure mxr pedalen ook
die jmp schijnt met die mod wel lekker te klinken,. eens proberen van het weekend
De Mesa studio beviel niet meer?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef nightfall het volgende:
gisteren een mesa studio geruild tegen een berg pedalen, wat cash en een gemodde jmp-1, 't zal mij benieuwen,. hopen dat ik die zooi verkocht krijg,. mja,. die gast bleef aandringen en met het geld erbij was het wel een mooie deal,. allemaal dure mxr pedalen ook
die jmp schijnt met die mod wel lekker te klinken,. eens proberen van het weekend
zie mijn vorige verhaal,. ik vind de mea wel goed,. maar op 1 of andere manier kan ik met die pod pro xt veel meer mijn geluid benaderen,. en het ruimt lekker op in mijn rack, de replifex heb ik er ook uitgegooid,. was eigenlijk van plan het hele rack weg te doen,. en een bogner xtc te kopen,. maar omdat ik toevallig die pod goedkoop op de kop kon tikken en eens voor de gein probeerde op mijn eindtrap is het zo gelopen...quote:
dat is grootste rommel die er bestaat, is echt een lapmiddel voor heel even, op het einde werken ze alleen maar slechter,. ik soldeer de knoppen er altijd uit en maak ze open waarna ik ze met een kwastje schoonmaak in de alcohol,. werkt nog altijd het beste.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren mijn Valvestate eens open gedraaid en met contactspray de potmeters een schoongemaakt, dat scheelt al een hele hoop, mijn gain gaat nu niet meer automatisch op en neer...
Ik heb er eigenlijk wel goede ervaringen meequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:23 schreef nightfall het volgende:
[..]
dat is grootste rommel die er bestaat, is echt een lapmiddel voor heel even, op het einde werken ze alleen maar slechter,. ik soldeer de knoppen er altijd uit en maak ze open waarna ik ze met een kwastje schoonmaak in de alcohol,. werkt nog altijd het beste.
ik heb wel eens eerder zo'n valvestate opgelapt,. was een ochtendje werkquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel goede ervaringen meeEn ik zie het niet zo zitten om die potmeters los te gaan solderen, die krijg ik er nooit meer in zoals ze erin zaten...
Hmm, ik zal zien wat The_Dean over een poosje met mijn Valvestate gaat doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:23 schreef nightfall het volgende:
[..]
dat is grootste rommel die er bestaat, is echt een lapmiddel voor heel even, op het einde werken ze alleen maar slechter,. ik soldeer de knoppen er altijd uit en maak ze open waarna ik ze met een kwastje schoonmaak in de alcohol,. werkt nog altijd het beste.
Dat heb ik nu ook met mijn Valvestate en soms doet ie dat zelfs spontaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel altijd op deze ampmaar sinds kort zijn al die contacten ook rot.
Raak ik de volumeknop aan krijg ik een dikke knal eruit, maar met die vloeistof en potmeters enzo rotzooien laat ik aan ons pap over
Niks mis mee....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij niet echt. Anders kom ik nog minder vaak bij mijn ouders langsquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:58 schreef Cynic het volgende:
Kijk aan, het gitaristentopic wordt ook een vrije markt economie!
Concurrentie voor Dean
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |