Raar, wel kijken maar niet ingelogd zijn. Heb die stream weggeklikt en opnieuw geopend...en ja hoor, ik heb nummer 620quote:Op maandag 27 april 2009 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet ingelogd.
De streams zijn volgens mij vanavond nog gratis.
Ja oke, maar ik doe het wel via ideal, telefoonkosten komen er dan ook nog bij namelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 19:20 schreef Toverheks het volgende:
staat toch echt duidelijk dat je voor de streaming ook kan bellen hoor op homepage
Door de vele verzoeken hebben wij een betaalmethode toegevoegd voor streaming. Vanaf vandaag kun je streaming kopen via Ideal & via bellen.
oke dat wist ik niet heb via bank sucsesquote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik doe het wel via ideal, telefoonkosten komen er dan ook nog bij namelijk.
Dan worden die nummers dus "at random" uitgegeven en heb je er niets aan. Want ik heb mij zojuist aangemeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
1516 en heb me om 3 uur vannacht ongeveer aangemeld
whehehehquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan worden die nummers dus "at random" uitgegeven en heb je er niets aan. Want ik heb mij zojuist aangemeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |