Oke, je hebt opdrachten nodig, en je komt uit bij Huub...wat voor opdrachten denk je dat het worden?quote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij bent toch ook van het Regenwormen en Maden kamp hoop ik?
je zit dus tegenover een BF-erquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
ik zit nu tegenover Dementor op de redactie, leuke ideeen voor vnvnd te verzinnen
Hoi kutkabouterquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
ik zit nu tegenover Dementor op de redactie, leuke ideeen voor vnvnd te verzinnen
snode plannen voor de bunker!quote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi kutkaboutertjeToch wel snode plannen hè?
Boodschappenlijstje al ingevuld. Blowen en zuipen met die hap. Ze eten maar alufolie.quote:
Meestal iets met een bom en een ontploffing tochquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
een aanslag, en wat moet ik me daarbij voorstellen?
plotselinge opdracht, dit in tegenstelling tot de weekopdrachten en dagduelsquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
arme bunkerbewonersquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
Wij zullen de meeste communicatie via onze site doen, echter, we zullen ook een soort van crossposten hier op FOK. users van het bunkerteam kunnen dat doen, maar Dementor is de liason tussen FOK en The Bunker..ergoquote:Op maandag 27 april 2009 19:09 schreef happyme28 het volgende:
Komen die dagduels op vaste tijden eigenlijk? En wanneer wordt de weekopdracht bekend gemaakt? En hoe worden die aanslagen gecommuniceerd? alleen via de site of ook via Fok!?
Klinkt wel erg lollig allemaal
Bier en tietuh, tralalalalaquote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Oke, je hebt opdrachten nodig, en je komt uit bij Huub...wat voor opdrachten denk je dat het worden?
Stemmen voor deze aanslag is GRATIS!quote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
Heb Bobby en Peter voor het duel aangemeld, kostte geen credits.
Je hebt het over wij. Zit je nu in het team dan van de bunker.quote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wij zullen de meeste communicatie via onze site doen, echter, we zullen ook een soort van crossposten hier op FOK. users van het bunkerteam kunnen dat doen, maar Dementor is de liason tussen FOK en The Bunker..ergo
hou beide in de gaten
part-time en je kent me, ik voel mij overal snel thuisquote:Op maandag 27 april 2009 19:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Je hebt het over wij. Zit je nu in het team dan van de bunker.
Dat is mooi, struin ik nog even verder daar!quote:Op maandag 27 april 2009 19:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Stemmen voor deze aanslag is GRATIS!
Wat bedoel je met "wij" Huub? Behoor jij ook tot het hokje?quote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef ditisHuub het volgende:
Wij zullen de meeste communicatie via onze site doen, echter, we zullen ook een soort van crossposten hier op FOK. users van het bunkerteam kunnen dat doen, maar Dementor is de liason tussen FOK en The Bunker..ergo
hou beide in de gaten
snode plannen & coquote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Oke, je hebt opdrachten nodig, en je komt uit bij Huub...wat voor opdrachten denk je dat het worden?
de belastingdienstquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
En mag dat zo maar van de grote baas?quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
part-time en je kent me, ik voel mij overal snel thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |