Daarom de aanhalingstekens. Je begrijpt me wel.quote:Op maandag 27 april 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn geen "afleveringen"!
Maar als er wat heftigs gebeurt, komen daar ongetwijfeld filmpjes van.
Jaap kwam een beetje nerveus over in dat gesprek. Hij deed zijn riedeltje wat hij ook al zaterdag had gedaan in de bunker en geschreven had in zijn blog.quote:Op maandag 27 april 2009 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moest wel even lachen toen Jaap zei dat hij zich helemaal niet druk maakte omtrent het verkopen van zijn programma. Nee, dat hebben we gezien zaterdag
quote:Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik ram ff snel Madagascar 2 door de dvd-speler en dan kom ik kijken
Ik snap dat Madagascar 2 een slechte film is, maar is het niet wat overdreven je dvd-speler ermee kapot te rammen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik ram ff snel Madagascar 2 door de dvd-speler en dan kom ik kijken
KNALLEN (wat dan ook) en zie maar wat er van komtquote:Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef Pl0x het volgende:
gert Condooms op de boodschappenlijst zetten? of kindjes laten verwekken
Alles om te streamen hequote:Op maandag 27 april 2009 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik snap dat Madagascar 2 een slechte film is, maar is het niet wat overdreven je dvd-speler ermee kapot te rammen.
quote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
ik zit nu tegenover Dementor op de redactie, leuke ideeen voor vnvnd te verzinnen
Jij bent toch ook van het Regenwormen en Maden kamp hoop ik?quote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
ik zit nu tegenover Dementor op de redactie, leuke ideeen voor vnvnd te verzinnen
Va bene Huubquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
Oke, je hebt opdrachten nodig, en je komt uit bij Huub...wat voor opdrachten denk je dat het worden?quote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij bent toch ook van het Regenwormen en Maden kamp hoop ik?
je zit dus tegenover een BF-erquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
Hoi kutkabouterquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
snode plannen voor de bunker!quote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi kutkaboutertjeToch wel snode plannen hè?
Boodschappenlijstje al ingevuld. Blowen en zuipen met die hap. Ze eten maar alufolie.quote:
Meestal iets met een bom en een ontploffing tochquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
een aanslag, en wat moet ik me daarbij voorstellen?
plotselinge opdracht, dit in tegenstelling tot de weekopdrachten en dagduelsquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
een aanslag, en wat moet ik me daarbij voorstellen?
arme bunkerbewonersquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
Wij zullen de meeste communicatie via onze site doen, echter, we zullen ook een soort van crossposten hier op FOK. users van het bunkerteam kunnen dat doen, maar Dementor is de liason tussen FOK en The Bunker..ergoquote:Op maandag 27 april 2009 19:09 schreef happyme28 het volgende:
Komen die dagduels op vaste tijden eigenlijk? En wanneer wordt de weekopdracht bekend gemaakt? En hoe worden die aanslagen gecommuniceerd? alleen via de site of ook via Fok!?
Klinkt wel erg lollig allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |