Jah lamzak ze bedoelen op het verbruik, jij komt nu waarschijnlijk 12 tot 17 km verder met die ene literquote:Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef Metatron het volgende:
Bah, wat een valse reclame van Shell. "Met Shell Fuelsave kunt u tot wel 1 liter per tank besparen."
Nou, echt niet! Ik ben net gaan tanken, en er ging precies evenveel in m'n tank als met andere Euro95.
Dan moeten ze dat zeggen. Hoe kun je nou een liter op een tank besparen, dat slaat toch nergens op.quote:Op maandag 27 april 2009 17:40 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Jah lamzak ze bedoelen op het verbruik, jij komt nu waarschijnlijk 12 tot 17 km verder met die ene liter
Hoe kan je tankinhoud nou groter worden als je aan het tanken bent, dat slaat toch nergens op?quote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat zeggen. Hoe kun je nou een liter op een tank besparen, dat slaat toch nergens op.
Je kunt er dus een liter minder indoen en dan kom je even ver, je bespaart dus een liter op een tank.quote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat zeggen. Hoe kun je nou een liter op een tank besparen, dat slaat toch nergens op.
Zie reply van TS, TS is gewoon erg dom......tip, plant je niet voort.quote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef Panic_A het volgende:
Of het is een slechte grap of TS is erg dom, ik gok op het laatste.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Zie reply van TS, TS is gewoon erg dom......tip, plant je niet voort.
Nee man, dan doe je gewoon minder benzine in een tank. Dat is van hetzelfde kaliber als zeggen dat hogere benzineprijzen je niet boeien, omdat je altijd voor 50 Euro tanktquote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je kunt er dus een liter minder indoen en dan kom je even ver, je bespaart dus een liter op een tank.
*hap hap hap*quote:Op maandag 27 april 2009 17:40 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Jah lamzak ze bedoelen op het verbruik, jij komt nu waarschijnlijk 12 tot 17 km verder met die ene liter
Je bespaart een liter zeggen ze, dus hij zou kleiner moeten worden...quote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoe kan je tankinhoud nou groter worden als je aan het tanken bent, dat slaat toch nergens op?
En dus bespaar je een liter.quote:Op maandag 27 april 2009 17:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nee man, dan doe je gewoon minder benzine in een tank.
En daar doen we het voor natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 17:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
*hap hap hap*
Gefeliciteerd TS. Je opzet is geslaagd.
Ja, als ik NIET tank bespaar ik 55 liter. Zo lust ik er nog wel één.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef Kopbal het volgende:
Dit topic faalt zo hard, dat is met geen toetsenbord te beschrijven.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:48 schreef Metatron het volgende:
[..]
En daar doen we het voor natuurlijk.
Omdat je met je een liter minder tanken net zo ver komt dus als dat je euro 95 zou tanken. Dat jij je tank vol gooit heeft Shell geen boodschap aan. Reclame klopt dus gewoon.quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ja, als ik NIET tank bespaar ik 55 liter. Zo lust ik er nog wel één.
Ik gooi m'n tank gewoon vol, dus ik wil wel eens weten van Shell hoe ze er bij komen dat het tanken van FuelSave me dan een liter per tank gaat besparen...
Neehee, ik haal hooguit meer kilometers met een tank. Er gaat nog steeds evenveel liters in m'n tank. Ik bespaar dus helemaal geen 'liter op een tank', maar haal meer kilometers per liter. Dat is ECHT heel wat anders hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 17:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Omdat je met je een liter minder tanken net zo ver komt dus als dat je euro 95 zou tanken. Dat jij je tank vol gooit heeft Shell geen boodschap aan. Reclame klopt dus gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |