arnhem gister en eergister weer supergezellig was?quote:
kwartiertje maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:43 schreef Da_Ripper het volgende:
en altijd lachen om dezelfde fokkertjes weer tegen het lijf te lopen, it's a small world after all.
NLS, Ran-D alsnog gezien?
Waarom ik het zovaak met jou eens ben qua hardstyle platen weet ik nog steeds nietquote:
Idd, zag die troela vant Qountdown-filmpje nog voorbij komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraden verder nog niet gesproken, vanavond maar eens even vragen naar hun ervaringen!
Als je op de Korenmarkt was dan was je er echt op een steenworp afstandquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:42 schreef poiuytr het volgende:
Gvd wat baal ik ervan dat ik dat hardstyle plein niet heb kunnen vinden donderdag, dacht dat ze op de orenmarkt stonden maar daar werd hele tijd saaie trance gedraaid. Op dat gele kaartje kon ik ook niks vinden aan mensen vragen hielp ook niet.. Iedereen haalde z''n schouders maar op.. Flinke tegenvaller dus.. maarjah volgende keer beter.
die was er inderdaad ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Idd, zag die troela vant Qountdown-filmpje nog voorbij komen![]()
GMTAquote:Waarom ik het zovaak met jou eens ben qua hardstyle platen weet ik nog steeds niet Volumez is idd een heerlijke plaat en jammer niet zovaak live ergens gehoord :S
Is idd Joy uit MNIE, meesterlijke seriequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:12 schreef Sc0tTy het volgende:
zal zo ff luisteren Leon, eerst ff die mix afluisteren die Bartman heeft gestuurd, van wie is die btw ?
edit: geluisterd, ( de original mix iig ) intro vind ik best irritant, 100x 'That's my jam' ( van Joy uit earl toch ? ) maar de melo is best nais, dat je daar thats my jam gebruikt om de track 'te laten starten' is wel weer nais gedaan
Ook maar eens uit nieuwsgierigheid geluisterd. Maar op 29 seconde zou ik de vocal er even uit laten. Dan zou het minder irritant zijn en dan gewoon weer op 42 seconde terug laten komen. De bass is lekker. En dat ritmisch stukje voor de melo luistert lekker. Echt zo'n moment om flink gas te gevenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
Is idd Joy uit MNIE, meesterlijke serie
Die intro is een punt waar ik ook nog aan twijfel. Even kijken wat de feedback doet, en dan eens checken hoe en wat ik nog verander.
quote:Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
Description:
A1. Tonight
B1. Famous
Monday, May 18, 2009
quote:Uiteraard blijven onze releases gewoon donker en hard! Er zal niets veranderen aan het label A² Records, alleen dat de muziek nu via Scantraxx uitgebracht wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |