Net zoals elektronik zeker..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Bron: NC hyves, was gepost op LSDB.
Echt grappig: iedereen denken dat 11 van NC was, blijkt het gewoon een keiharde Pavotrack te zijn.
denk dat het gewoon door NC gemaakt is, voor Pavoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Echt grappig: iedereen denken dat 11 van NC was, blijkt het gewoon een keiharde Pavotrack te zijn.
quote:
Precies.. Die sushi remix is ook best wel aardig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die laatste remix vinyl zeg maar best te pruimen vind, ik zou het zelf nooit draaien maar op een feestje vind ik het geen ramp...
Dat is toch godverdomme schandalig..quote:En dat snap ik wel, wat ze met b-front doen slaat toch nergens op. Die staat dalijk 3 jaar achter elkaar in de talent, slaat to-taal nergens op!
En dan mag vorig jaar A-drive wel in de Blue omdat daar toevallig het zoontje van de burgemeester van Almere in zit.....
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ff wat positiefs: Overclipping is echt zo dik
Dat bedoelde ik ook..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat het gewoon door NC gemaakt is, voor Pavo
[..]
Zal wel weer geproduceerd zijn dan door NC. Kreeg het gister ook al van iemand te horen, die regelmatig contact heeft met Pavo dat "hij" weer met wat nieuws bezig is. Lagen allemaal nieuwe dingen op stapel, zowel van Zany, NC als Pavoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind de bass hiervan wel lekker. Hoop dat ie ook aardig doordreunt in het eggiequote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
die nieuwe "pavo" wat een ragplaathet maakt me eigenlijk geen reet uit van wie ie is
Hoorde 'm gister op de site van summerdinges. En ik vind 'm wel lekker eigenlijkquote:
Moi, en hopelijk Kimmetje er ook bijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Wie is vanaaf/morgen in Arnhem nou dan?
kermis plaatquote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
om dan maar in mineur af te sluiten:
kut vocal en verder saai nr![]()
Stef, heb die gozer vroeger al leren kennen tijdens mn tijd bij de drumbandquote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef NLS04 het volgende:
Liep trouwes net ff hier door Nijmegen, loopt er een parkeerwachter langs met een bekend gezicht maar kon hem niet plaatsen maar nu ineens schiet het me te binnen. Het was gewoon die resident van de matrixx, Devon K
Yup, waarschijnlijk welquote:Wie is vanaaf/morgen in Arnhem nou dan?
Daar ookquote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef Silaz het volgende:
Wie van hier gaan er eigenlijk nog naar Fantasy Island?
Zou wel willen maar om nou in m'n eentje op te komen...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:34 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier die vandaag naar Arnhem gaan?
Kom gewoon gekquote:Op donderdag 30 april 2009 11:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zou wel willen maar om nou in m'n eentje op te komen...
Hier is ook vandaag met Queensday voor de verandering weer eens geen zak te beleven. Niks house, techno, hardstyle of whatever... Alleen maar van die veel te drukke kutbraderieën..
Ja! Alleen early raven met Flamman & Abraxasquote:Op donderdag 30 april 2009 10:34 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier die vandaag naar Arnhem gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |