abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:23:02 #126
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68481560
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Sethje het volgende:
Is het irritant dat ik daar dj jasper doorheen roep ? haha ik had niet door dat er een camera in de buurt was

line-up voor SUMMERFESTIVAL ... die GOUD WAARD is!

Summerfestival :

BASS EVENTS II : HARDSTYLE
-----------------------------------
Technoboy
D Block & S Te Fan
Noisecontrollers (live)
Headhunterz
Psyko Punkz (live)
Wildstylez
Stephanie (aka Stephy)
Brennan Heart
Scope DJ
Dutch Master
Josh & Wesz
Bass Modulators
The Pitcher & Dozer
Hosted by MC Villain

Hoe vet is dit zeg gewoon alleeeen maar vette namen op bh en stephy na

Gaat zeker in de optie. Niet alleen voor de Hardstyle, maar ook voor Milk inc, Lasgo en Sylver! Jeugdsentiment En dat voor 25 euries

En Stephy met power of love klinkt best lekker op de site
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:40:45 #127
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_68482190
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Party Lover is best een goeie plaat.. Die haat voor showtek hier soms .
Ik moet zeggen dat ik die laatste remix vinyl zeg maar best te pruimen vind, ik zou het zelf nooit draaien maar op een feestje vind ik het geen ramp...
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
moet ik maar eens ff navragen aan kameraad die de vriendin van Daniël (Alphaverb) redelijk vaak spreekt
Alphaverb heeft daar zelf op partyflock al openbaar op gereageerd. Hij heeft vorig jaar in de talent gestaan en hij vind het gewoon onzin als hij nu weer als talent neer word gezet daar, hjij heeft er begrip voor dat er in de andere area's geen plek is voor hem, maar hij gaat niet 2x achter elkaar talent zijn. En dat snap ik wel, wat ze met b-front doen slaat toch nergens op. Die staat dalijk 3 jaar achter elkaar in de talent, slaat to-taal nergens op!

En dan mag vorig jaar A-drive wel in de Blue omdat daar toevallig het zoontje van de burgemeester van Almere in zit.....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:40:55 #128
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_68482202
tvp
pi_68482395
Lees net dit even op de Frontpage:

De angst voor een wereldwijde uitbraak van varkensgriep begint nu echt serieuze vormen aan te nemen. Zo zouden de belangrijkste festivals die voor deze zomer staan gepland mogelijk worden geannuleerd.

Dit heeft een woordvoerder van MOJO vandaag aan muziekblad Oor laten weten. Mocht het verspreidingsriscio nog groter worden, dan wil de concertorganisator niet het risico lopen dat medewerkers, bezoekers en artiesten met de dodelijke griep besmet raken.

Volgens de zegsman zou het gaan om alle grote muziekfestivals. Zo zouden de bekende festivals Pinkpop, Parkpop, en diverse kleinere festivals worden afgelast.

Laten we hopen dat alle outdoors qua Hardstyle dit jaar wel doorgaan, anders zal het een dikke domper worden voor mij en meerdere hier worden!
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:48:06 #130
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_68482454
kom net van arnhem af en zag dat ze het dak van de hardstyle square al in elkaar hadden gebouwd Bohh worden twee leuke dagen Heb bewust Ran-D en B-Front afgelopen zaterdag laten schieten dus ben benieuwd wat ze gaan laten zien
Ow en nog een gouwe ouwe van mister brennan heart (ja echt) :

Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:48:51 #131
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68482487
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik die laatste remix vinyl zeg maar best te pruimen vind, ik zou het zelf nooit draaien maar op een feestje vind ik het geen ramp...
[..]

Alphaverb heeft daar zelf op partyflock al openbaar op gereageerd. Hij heeft vorig jaar in de talent gestaan en hij vind het gewoon onzin als hij nu weer als talent neer word gezet daar, hjij heeft er begrip voor dat er in de andere area's geen plek is voor hem, maar hij gaat niet 2x achter elkaar talent zijn. En dat snap ik wel, wat ze met b-front doen slaat toch nergens op. Die staat dalijk 3 jaar achter elkaar in de talent, slaat to-taal nergens op!

En dan mag vorig jaar A-drive wel in de Blue omdat daar toevallig het zoontje van de burgemeester van Almere in zit.....
Ok duidelijk en aan de ene kant toch wel begrijpelijk.
Maar ook een AVIO en een B-front vind ik bijvoorbeeld dan toch weer te klein voor sowieso al de red. In de blue zou nog kunnen maar aan de namen daar te zien, kiezen ze daar ook voor al het gevestigde. Als ik de keuze zou hebben zou ik dan kiezen om nog een keer de purple in te gaan.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:53:43 #132
60704 LeonH
pi_68482665
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef poiuytr het volgende:

De angst voor een wereldwijde uitbraak van varkensgriep begint nu echt serieuze vormen aan te nemen. Zo zouden de belangrijkste festivals die voor deze zomer staan gepland mogelijk worden geannuleerd.

Dit heeft een woordvoerder van MOJO vandaag aan muziekblad Oor laten weten. Mocht het verspreidingsriscio nog groter worden, dan wil de concertorganisator niet het risico lopen dat medewerkers, bezoekers en artiesten met de dodelijke griep besmet raken.

Volgens de zegsman zou het gaan om alle grote muziekfestivals. Zo zouden de bekende festivals Pinkpop, Parkpop, en diverse kleinere festivals worden afgelast.

Laten we hopen dat alle outdoors qua Hardstyle dit jaar wel doorgaan, anders zal het een dikke domper worden voor mij en meerdere hier worden!
Dan kunnen ze het beste gaan beginnen met de vliegvelden dichtgooien. Kan het zich iig al niet verspreiden. Gewoon even iedereen verplichten tot een spuitje bij de entree
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 29 april 2009 @ 00:02:04 #133
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_68482952
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ok duidelijk en aan de ene kant toch wel begrijpelijk.
Maar ook een AVIO en een B-front vind ik bijvoorbeeld dan toch weer te klein voor sowieso al de red. In de blue zou nog kunnen maar aan de namen daar te zien, kiezen ze daar ook voor al het gevestigde. Als ik de keuze zou hebben zou ik dan kiezen om nog een keer de purple in te gaan.
Je maakt voor jezelf natuurlijk wel de meeste promotie op een feest als defqon maar desondanks ben ik wel blij dat deze DJ's het durven af te zeggen ondanks dat het defqon is. Van mij mag die verering van dit feest ook wel een beetje minder Het concept is natuurlijk supergaaf en het is de laatste jaren goed geregeld allemaal maar soms doen mensen alsof defqon het perfecte feest is en dat valt ook wel weer mee. Als ik persoonlijk moet (mag) kiezen tussen zaal 2 IQ of defqon purple zal ik het dan ook zeker wel weten hoor.
pi_68487181
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef Sethje het volgende:
[..]

keej, dat wist ik dus niet, nette 'afwijzing' en B-Front 3 keer in de talent, lekker hoor
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2009 @ 08:56:20 #135
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68487241
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef poiuytr het volgende:

Ben blij dat we weer een ander zorgenkindje hebben dan de kredietcrisis maar dit is ook weer zo verschrikkelijk opgeblazen

Ik feest er niet minder om hoor
  woensdag 29 april 2009 @ 09:06:39 #136
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68487441
Wat je vindt, ...
  woensdag 29 april 2009 @ 10:27:31 #137
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68489668
@ Rip: you're weird

@ seth: Dat had ik dus ook gelezen gehad zeetie

en B-front 3 x als talent dat kan niet.. zet hem dan gewoon vroeg in de blauwe tent.. dan draait ie maar iets rustiger

kijk naar decibel in 2006 openenden D&S de blauwe tent in 2007 stonden ze rond etenstijd en in 2008 stonden D&S prime time 's middags
das een nette opbouw, vind ik, qua tijden gezien hun carriere..

Bij Josh en Wesz ging het iets anders.. 2007 als 2de in de blue en 2008 prime time op de main maar daar is ook opbouw in te vinden

Dus Q, het kan wel

[ Bericht 41% gewijzigd door Tha_Bartman op 29-04-2009 10:33:09 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_68489687
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Sethje het volgende:

[..]

Seriues D'Stylerz dat slaat gewoon nerges op...die boekingen voor IQ en Defqon zijn NERGENS op gebasseerd en het is een schande richting jongens als Bass Mod's , Frequencerz, AVIO, Crypsis etc dat hun wél geprogrammeerd worden en jongens die al al wel enigzins iets bereikt hebben achter het net vissen
Leuk verhaal.
Heb met 1 van de D'Stylerz even een babbeltje gemaakt. Hij zij het zelf ook al: Ik heb geen idee waarom we hier staan, ik vind het echt extreem vet, maar ik snap het niet. We zijn nu 1.5 jaar samen bezig en Just A Freak liep als plaat goed, alleen ik had ons hier niet verwacht. Als ik het zelf in mocht schatten misschien over 1 of 2 jaar Defqon talent stage, nu al op IQ, echt ziek gewoon!

MAAAR ik heb nog meer nieuws .
http://www.hardtraxx.nl/n(...)ctable-one-avio.html

Gaat uw gang .

[ Bericht 0% gewijzigd door ElDani op 29-04-2009 11:01:17 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_68489724
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)ctible-one-avio.html

Gaat uw gang .
de meest gestelde vraag: " bleken jullie je anus? "
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 29 april 2009 @ 10:32:00 #140
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68489823
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
you're weird
You have no idea
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)ctible-one-avio.html
quote:
Alphaverb & Intractible one
Wat je vindt, ...
  woensdag 29 april 2009 @ 10:35:00 #141
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68489931
@ rip: zelfs niet een beetje ?

@ Remcore:

@ allen ik heb mijn post hierboven ge-edit naar iets nuttigers

en

Pinkpop, Lowlands e.a. gecanceld om varkensgriep'

Update 10.22 uur:

Oor laat weten dit interview nooit gegeven te hebben. Attuworld (de bron) kan dus goed verhaaltjes verzinnen. De festivals zullen dus gewoon doorgaan.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_68490727
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef Da_Ripper het volgende:

You have no idea
Ik, in al mijn enthausiasme.. Misspellend.. Jammah!
pi_68493779
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pinkpop, Lowlands e.a. gecanceld om varkensgriep'

Update 10.22 uur:

Oor laat weten dit interview nooit gegeven te hebben. Attuworld (de bron) kan dus goed verhaaltjes verzinnen. De festivals zullen dus gewoon doorgaan.
Vond het zoizo al een erggg vreemd bericht. Als ze festivals zouden cancelen vanwege zoiets, kunnen ze iedere openbare plaats wel verbieden en het gehele land in Quarantaine zetten
*Tevens late tvp
Partyagenda;
Outdated....
  woensdag 29 april 2009 @ 12:27:29 #144
60704 LeonH
pi_68493979
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Vond het zoizo al een erggg vreemd bericht. Als ze festivals zouden cancelen vanwege zoiets, kunnen ze iedere openbare plaats wel verbieden en het gehele land in Quarantaine zetten
*Tevens late tvp
Quarantine mooie brug
pi_68495242
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:27 schreef LeonH het volgende:

[..]

Quarantine mooie brug
B-Front
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 29 april 2009 @ 13:51:17 #146
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_68496983
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:27 schreef LeonH het volgende:

[..]

Quarantine mooie brug
zeker mooie brug, genoeg reden om ff die plaat op te zetten....
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_68497390
JEEEEEJJ !
Eerste Scantraxx plaat waar ik weer hevig naar uit ga kijken

Scope DJ - My Vision/DJ Duro & The Prophet - Not E-nuff (Scope DJ Remix) (SCSP 022)
Label:Scantraxx Special
Release:Juni 2009
Web:Juni 2009 (als hardstyle.com er is)

A1:Scope DJ - My Vision
B1:DJ Duro & The Prophet - Not E-nuff (Scope DJ Remix)

Samples:
A1:
B1:
  woensdag 29 april 2009 @ 14:10:19 #148
60704 LeonH
pi_68497720
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef ElDani het volgende:
JEEEEEJJ !
Eerste Scantraxx plaat waar ik weer hevig naar uit ga kijken

Scope DJ - My Vision/DJ Duro & The Prophet - Not E-nuff (Scope DJ Remix) (SCSP 022)
Label:Scantraxx Special
Release:Juni 2009
Web:Juni 2009 (als hardstyle.com er is)

A1:Scope DJ - My Vision
B1:DJ Duro & The Prophet - Not E-nuff (Scope DJ Remix)

Samples:
A1:
B1:
Idd geen slechte release, ook die remix is behoorlijk vet!
Maja... als hardstyle.com er is... Scantraxx kennende...
pi_68497839
quote:
01. Noisecontrollers - In Qontrol Tool
02. Killer Clown - Silentium
03. Noisecontrollers - Attack Again
04. Project One - Numbers (Wildstylez Hard Mix)
05. Noisecontrollers - Astral 2009
06. Noisecontrollers - CTRL. ALT. Delete (In Qontrol 2009 Anthem)
07. Noisecontrollers - Revolution Is Here
08. Headhunterz & Wildstylez Vs. Noisecontrollers - Tonight
09. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
10. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
11. Pavo - Communicate
12. Noisecontrollers - Shreek
13. Noisecontrollers - Yellow Minute
14. Donkey Rollers - Ruff Again (Noisecontrollers mashup)
15. Zany Feat. Noisecontrollers - Delomelancum
Bron: NC hyves, was gepost op LSDB.

Echt grappig: iedereen denken dat 11 van NC was, blijkt het gewoon een keiharde Pavotrack te zijn .
  woensdag 29 april 2009 @ 14:13:32 #150
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_68497849
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

B-Front
Vanavond. Anderhalf uur lang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')