ghehe ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef Jenglejack het volgende:
Ik heb hem wel eens in de toilet laten vallen na het pissen.
Dat was pas een faal...
iddquote:Op maandag 27 april 2009 19:50 schreef beertenderrr het volgende:
je moet ook je tieten laten zien als je een mobieltje in bad gooit!
Wat denk je?quote:Op maandag 27 april 2009 15:29 schreef Bad_eendje het volgende:
Godverdomme! Ik heb m'n telefoon in bad laten vallen![]()
![]()
Nadat ik hem er gelijk uit heb gehaald, en uit elkaar gehaald, wat gedroogd etc, probeerde ik hem weer aan te doen. Maar toen gingen er wat lichtjes knipperen en ging hij raar ruiken. Ik heb hem dan ook snel weer uit elkaar gehaald.
Is ie nu permanent dood?
Aangepast.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:27 schreef RoW_0 het volgende:
Care o meter:
||................................................................................................................|
Bijna!
Ik moet een van die computertijdschriften nog terugvinden. Thx voor de info.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:35 schreef Omniej het volgende:
Een week gedemonteerd laten liggen drogen is ook nog geen garantie dat 'ie het weer gaat doen trouwens, weet ik helaas uit eigen ervaring.
Nou moet ik zeggen dat het in mijn geval ook nog eens zeewater was en het zout dus ook wel z'n werk zal hebben gedaan, maar goed, wees blij dat die geheugenkaarten wat meer aankunnen.
Heb jij digitale broekzakken dan?quote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef Gupje het volgende:
Hij vertelde me dat hij had gezien dat ik mijn elektronica uit mijn broek had gehaald, wat niet het geval was...![]()
Maar is gelukkig allemaal verzekerd
Dit dus, nu kan je als laatste redmiddel nog proberen om je telefoon een half uur in de oven te leggen op 50-75 graden.(op een handdoek, na een kwartier omdraaien) en achteraf even na fohnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:06 schreef DABAMaster het volgende:
afspoelen met genoeg/veel gedestilleerd water en dan kan je m gerust weer aanzetten. (jij niet dus, jij had m al eerder aangezet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |