Lijkt me wel vaag, sta je daar met je lamme harses...quote:Op maandag 27 april 2009 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]a
hij heeft over die kerel heen gepist
quote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is zijn verdiende loon als je niet weet waneer je moet stoppen met zuipen dan moet je de gevolgen ook maar aanvaarden
edit: KRIJG DE PEST![]()
Whaha jaquote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt me wel vaag, sta je daar met je lamme harses...
ej... *hik*... *kijkt naar beneden* uh... *dude?!*
BARRAquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
doen jullie wel lief tegen elkaar?
nee dat mag toch niet in dit topicquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
een top OPquote:
kun je beter niet doen..quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik maakte meteen de OP zodat het tuig zoals jij niet ging janke
Ik ben altijd liefquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
barraquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
Wat ik gierig vind, is dan die mensen echt onder te bomben met stift enzo..quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Whaha ja
ik zie het helemaal voor me
ik slaap nooit ergens anders dan in mijn bed de laatste keer werd ik wakker met een zoot chocola op mijn bekquote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ik gierig vind, is dan die mensen echt onder te bomben met stift enzo..
Af en toe zie je van die foto's online staan van lamme mensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |