als jij verstand van wiki hebt kun je dan eens kijken naar het sjabloon?quote:Op maandag 27 april 2009 17:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oke mooi. Ben tevens bezig met de locatie erin te verwerken. Swarmahoer heeft een mooie foto ervan gemaakt,die heb ik ernaast gezet. Ik zal hem even een PM sturen voor toestemming.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:44 schreef Marrije het volgende:
dank tbofan!
Arn0, toestemming voor gebruik van het logo op Wiki is er.
nu nog voorkomen dat het logo de prullenbak in gaat.quote:Op maandag 27 april 2009 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
ziet er al prima uit die wiki pagina, ik heb iig even sander aan zn jasje getrokken voor de vraag die nog in FB ligt mbt de fok wiki, aangezien hij daar iets van weet
heb je bewijs van de toestemming?quote:Op maandag 27 april 2009 17:44 schreef Marrije het volgende:
dank tbofan!
Arn0, toestemming voor gebruik van het logo op Wiki is er.
en ikquote:Op maandag 27 april 2009 18:18 schreef oxylus11 het volgende:
Het artikel is geniomineerd voor verwijdering.
Tegenstemmen kan op deze nominatiepagina.
http://nl.wikipedia.org/w(...)oegd_27.2F04:_Deel_2
Inmiddels valt het wikipedia ook op dat veel mensen tegen verwijdering zijn. Er is al een sokpop/kloon check aangevraagd.
http://nl.wikipedia.org/w(...)Sokpoppen#The_bunker
Marije's ip en Arnobeatle's ip's worden dan met elkaar vergeleken![]()
schriftelijk bewijs waarin de makers(duidelijk herkenbaar als de rechthebbende) aangeven dat er toestemming is.quote:
Wat dacht je van: Sander? Zo moeilijk is FOK! niet hoor, dat het een inteelt-clubje is waarbij iedereen iedereen bij de voornaam kent.quote:
ooh, was dat niet slarioux?quote:Op maandag 27 april 2009 18:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Sander? Zo moeilijk is FOK! niet hoor, dat het een inteelt-clubje is waarbij iedereen iedereen bij de voornaam kent.
Idd, zodra we dat hebben kan dat op de overleg pagina van het logo gezet worden zodat de verwijdering weg kan.quote:Op maandag 27 april 2009 18:37 schreef tbofan het volgende:
[..]
schriftelijk bewijs waarin de makers(duidelijk herkenbaar als de rechthebbende) aangeven dat er toestemming is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |