ja ik heb de linkjes naar fok forum TBO, de chat en de streams al verwijderdquote:Op maandag 27 april 2009 14:37 schreef John.Milton het volgende:
Wikipedia ziet het al snel als zelfpromotie, dat is iets waar je gewoon goed voor moet waken. Daarnaast moet je gewoon met zoveel mogelijk bronnen komen als het even kan.
Als ik je wikipagina zo zie dan had je een uitstekende, complete pagina klaarstaan, die op de FOK! wiki meer dan nuttig zou zijnquote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik heb de linkjes naar fok forum TBO, de chat en de streams al verwijderd
Dat is dan ook pure reclame voor FOK! en niet erg informerend. Dat is in eerste instantie toch het doel van wikipedia. Je kan beter aan de hand van wat nieuwsberichten het concept uitleggen. Wellicht kun je daar als inspiratiebron de pagina's van andere RLS nemen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik heb de linkjes naar fok forum TBO, de chat en de streams al verwijderd
heb ik gedaan, die van dgkquote:Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is dan ook pure reclame voor FOK! en niet erg informerend. Dat is in eerste instantie toch het doel van wikipedia. Je kan beter aan de hand van wat nieuwsberichten het concept uitleggen. Wellicht kun je daar als inspiratiebron de pagina's van andere RLS nemen.
Je kunt toch gewoon copy en paste uit je originele wiki pagina doen?quote:Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
thanks, als iemand het wil toevoegen graag anders doe ik het vanavond
ja, is ook zo. Maar engelse woorden moet je zoveel mogelijk vermijden dus reality kan niet te vaak, streamen kan ik beter niet noemen. En ik heb geprobeerd zo dicht mogelijk bij de tekst te blijven die bij dgk op wiki staatquote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef Suikeroom het volgende:
The Bunker is een Nederlands internetprogramma dat niet op de televisie is te zien.
rare openingszin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |