Veel adverteerders hebben geen flauw idee hoe ze het besten kunnen adverteren en doen daarom maar wat.quote:Op maandag 27 april 2009 13:31 schreef Moozzie het volgende:
Terechte klacht. Schijt irritant en niet eens zo effectief. Je genereert veel hits door de mis kliks maar die gaan allemaal meteen weer weg dus heb je er niks aan.
Denk dat er bij een voortzetting van deze trend nog weinig verdient gaat worden.quote:
De nu.nl-layout mag overigens wel eens worden aangepast, die is al bijna 10 jaar hetzelfde. Los daarvan: grappig dat adverteerders en websites denken dat zulke reclames zin hebben. Het is voor mij pure anti-reclame.quote:Op maandag 27 april 2009 13:29 schreef McKillem het volgende:
Deze kleed de nu nu.nl layout ook gewoon helemaal uit.
Lijkt nergens meer op.
Ik vind nu.nl juist zo cool vanwege die kale basic layout. Daar is nu weinig meer van over.quote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
De nu.nl-layout mag overigens wel eens worden aangepast, die is al bijna 10 jaar hetzelfde. Los daarvan: grappig dat adverteerders en websites denken dat zulke reclames zin hebben. Het is voor mij pure anti-reclame.
wtf, zojuist m'n allereerste crash met FF gehad door naar msn.nl te gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef McKillem het volgende:
MSN gooit er nog een schepje bovenop.
Die flikkeren hun hele content achter een advertentie.
http://img377.imageshack.us/img377/8828/whatthefuck.jpg
Advertenties,okay.Maar het internet word op deze manier 1 grote teringzooi.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
wtf, zojuist m'n allereerste crash met FF gehad door naar msn.nl te gaan![]()
The horror!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |