Dat is alleen historisch verklaarbaar, net als planten en dieren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:23 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Ik snap niet wat dit topic in F&L doet.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is alleen historisch verklaarbaar, net als planten en dieren.
Deesquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef speknek het volgende:
Voor als je hart wel wat extra lood kan gebruiken (het helpt natuurlijk als je de film hebt gezien)
Allemaal beluistert (heel romantisch en verlangend) en deze vond ik het mooist, liefst en droevigst.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:20 schreef LunaAurea het volgende:
Een hele waslijst aan liedjes, maar zeker allemaal de moeite waard om naar te luisteren.
Ik had niet verwacht dat iemand alles zou beluisterenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Allemaal beluistert (heel romantisch en verlangend) en deze vond ik het mooist, liefst en droevigst.
Luister je ook wel eens naar Sungha Jung? Zoals deze uitvoering van Yiruma’s “River Flows in You”.
Comptine d'un autre été l'aprčs midiquote:
quote:Thanks everyone for taking this video beyond the 100,000 view mark and for your comments. The support from the Youtube community has really enriched my life, for which I am both grateful and inspired. - Greg (1/4/2012)
Jaa, dat is ook een van mijn favorieten! Dramatisch, episch, meeslepend, heroisch.. etc.quote:
Hoezo blijkbaar? Het is toch een gegeven dan de mensheid altijd iets nodig had om te vereren en aan de hand daarvan iets moois voort te brengen?quote:Op maandag 27 april 2009 12:32 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het voor een God is, blijkbaar hebben mensen soms iets nodig om iets moois voor te brengen.
quote:Still falling
Breathless and on again
Inside today
Beside me today
Around broken in two
till you eyes shed
Into dust
Like two strangers
Turning into dust
till my hand shook with the way I fear
I could possibly be fading
Or have something more to gain
I could feel myself growing colder
I could feel myself under your fate
Under your fate
It was you breathless and tall
I could feel my eyes turning into dust
And two strangers turning into dust
Turning into dust
Gangnam Style eerste Koreaanse nummer 1-hitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:09 schreef Molurus het volgende:
Eigenlijk totaal niet mijn genre, maar het is zeker muziek met een ziel en waanzinnig populair in Azie:
Its the lyrics:quote:
quote:wow, thanks for the lyrics, really had a hard time finding the right words there.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |